Testers van dit weekend, hoe is het ermee?

Hallo allemaal,
ik heb vandaag ook getest ( NOD was gisteren) met een digitale clearblue test, maar hij was negatief. ik heb normaal gesporken altijd migraine voor mijn NOD, niet gehad, normaal veel puistjes voor mijn NOD, niet gehad, al een paar dagen misselijk als ik iets gegeten heb. nu nog steeds maar de RD hebben zich nog steeds niet gemeld.
ik wordt gek van de onzekerheid, test is negatief, maar waarom voel ik me dan zo. ben al maanden door mijn lichaam voor de gek gehouden, maar zo misselijk als de laatste paar dagen ben ik nog niet geweest!

wat denken jullie?
ik weet het allemaal niet meer. ik wil nog wel hopen, maar ik wil niet weer zo teleurgesteld worden.

tips?

thanks ladies, groetjes Saarj

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 19:49:37'));

Hallo allemaal,
ik heb vandaag ook getest ( NOD was gisteren) met een digitale clearblue test, maar hij was negatief. ik heb normaal gesporken altijd migraine voor mijn NOD, niet gehad, normaal veel puistjes voor mijn NOD, niet gehad, al een paar dagen misselijk als ik iets gegeten heb. nu nog steeds maar de RD hebben zich nog steeds niet gemeld.
ik wordt gek van de onzekerheid, test is negatief, maar waarom voel ik me dan zo. ben al maanden door mijn lichaam voor de gek gehouden, maar zo misselijk als de laatste paar dagen ben ik nog niet geweest!

wat denken jullie?
ik weet het allemaal niet meer. ik wil nog wel hopen, maar ik wil niet weer zo teleurgesteld worden.

tips?

Ha SaarJ, bah, die onzekerheid is altijd het meest erge.... de signalen zijn allemaal natuurlijk wel 'goed'... misselijk, geen last van migraine enzo........ klinkt echt oke, maar tja......... pas als je een positieve test hebt, dan durf je erin te geloven he? En soms weet je gewoon niet of je lijf je zo voor de gek kan houden..... tenminste, dat had ik vorige maand hoor, was er zo zeker van dat ik zwanger was....... en deze keer minder en blijkt het ineens toch raak....... dus logica ontbreekt helemaal.....

Ik hoop maar heel erg dat je rode duivels wegblijven, dat geeft moed en dan over een paar dagen opnieuw testen? Of misschien een gevoelige(r) test (20-25 mUl/ml)? Welke test heb je gebruikt???

Hou je haaks, en ik hoop dat je over een paar dagen een heel blij berichtje   hier kunt plaatsen.

Groetjes!!!!

quote: Visje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 19:41:25'));

Hej   Sigri,

Mag ik vragen welke test jij gebruikt hebt?

liefs
Visje

Ik heb eerst de Matcare Midstream test (www.matcare.nl) gebruikt en daarna de Clearview (www.premom.nl), die waren allebei 4-3 dagen vantevoren positief. Of misschien maak ik wel heel snel hcg aan??
Welke testen gebruik jij?

Groetjes, en laat die duivels maar ver weg!

quote: Sigri reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 19:56:56'));

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 19:49:37'));

Hallo allemaal,

wat denken jullie?

tips?

Ha SaarJ, bah, die onzekerheid is altijd het meest erge.... de signalen zijn allemaal natuurlijk wel 'goed'... misselijk, geen last van migraine enzo........ klinkt echt oke, maar tja......... pas als je een positieve test hebt, dan durf je erin te geloven he? En soms weet je gewoon niet of je lijf je zo voor de gek kan houden..... tenminste, dat had ik vorige maand hoor, was er zo zeker van dat ik zwanger was....... en deze keer minder en blijkt het ineens toch raak....... dus logica ontbreekt helemaal.....

Ik hoop maar heel erg dat je rode duivels wegblijven, dat geeft moed en dan over een paar dagen opnieuw testen? Of misschien een gevoelige(r) test (20-25 mUl/ml)? Welke test heb je gebruikt???

Hou je haaks, en ik hoop dat je over een paar dagen een heel blij berichtje   hier kunt plaatsen.

Groetjes!!!!

he sigri! ik heb de digitale clearblue test gebruikt, en daar kwam "niet zwanger"te staan. ik hoop dat het allemaal goed komt, en dat het over een paar dagen een beter resultaat geeft.
is een andere test beter???

groetjes Saarj

Ha SaarJ, nou, weet alleen dat er verschil in gevoeligheid is bij zwangerschapstesten. Er zijn testen die pos. aangeven vanaf (20-)25 mIU/ml en er zijn testen die dat doen vanaf 50 mIU/ml. Ik dacht dat de digitale CB er eentje van 50 is. Die van mij waren 25. Weet niet in welke mate dat verschil   uit maakt. Weet ook niet welke het beste is.
Het voordeel van een gevoelige test is dus dat je sneller iets meer weet; het nadeel is weer dat er heel veel zwangerschappen in een heel vroeg stadium mis gaan en je dus mogelijk alvast een beetje hoop had gekregen die later niet voortgezet kan worden.
Nou, ik lees graag vlg week wat evt andere testen 'zeggen'....... duimen!!!!!

nou dames, de tranen hebben hier al weer rijkelijk gevloeid! ik voel me K*T ! de RD hebben zich vanochtend gemeld. dit is de 16de keer dat het weer niet loopt zoals ik had gehoopt. mijn moed en hoop zit inmiddels in mijn kleine teen.   ik heb het helemaal gehad. ( sorry voor mijn geklaag!  )

alles dames duie positief getest hebben: proficiat!
geniet ervan! ( ik ben heeeeeeeel jaloers op jullie!)

Saarj

Och saarj, ik las net het stukje van jou en ik kreeg tranen in mijn ogen!!
Ten eerste: het is geen geklaag hoor en als het dat toch was geweest is dat nog niet erg! Hier mag je je verhaal doen en spuien als het je even te kwaad wordt.
Ten tweede: Wat een ontzettende tegenvaller iedere keer of niet? Je wil iedere maand niet te veel hopen, maar diep van binnen doe je dat toch! Ik kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment even helemaal genoeg van hebt en er helemaal doorheen zit! Kop op meid, laat je niet van de wijs brengen door dieduivels!! Houd moet en soms hoor je nog wel, dat als mensen even afstand nemen van het zwanger worden, dat het dan (door minder stress in je lichaam ) beter gaat... Maar ja dit is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan....
Meid ik wens je heel erg veel sterkte en geluk toe en houd moed!!!
 liefs en een  el

He meiden!!!

Ooh wat K ´t zeg die duivels!!! Kan me voorstellen dat je er moe van wordt hoor!!!
Lekker klagen hier hoor!!! Daar zijn we voor!!! Niet vergeten

Ik heb gister een licht streepje gehad, maar kon het niet geloven. De 2e test was negatief!!! Misschien te snel gedaan!
Vandaag een CB gedaan en wederom een heel licht streepje!
Nu hou ik er mee op en wacht nog even tot donderdag!!
Wil graag dat ie donker is!!! Anders kan ik het echt niet geloven hoor!!!
Nog steeds geen ongi hier!!!
xie maantje

Terug
Bovenaan