Teunisbloemolie capsules kruidvat

Ja ik heb ze afgelopen maand geslikt tot aan mijn eisprong. Maar heeft naar mijn idee niks geholpen nog steeds een lange cyclus (dag 23 eisprong).
Succes misschien helpt het bij jou wel!

Ik gebruik ze nu sinds 16 juli. Ik heb op dit moment mijn allereerste echte menstruatie na het stoppen met pil. 
Duurde 37 dagen
Dus ben benieuwd hoelang mijn volgende cyclus is mbh teunisbloem en monikkenpeper. 

@kkkk weet je of je teunisbloemolie veilig kunt gebruiken als je al zwanger bent.. Dus als je bevrucht bent en je weet het nog niet?  Wel al een mooie cyclus gekregen, gebruik je ook die van kruidvat of iets anders? 

Ik heb gewoon het potje opgemaakt. Meeste potjes zijn voor een maand. En dat is geen probleem. Nu zit ik op mijn  nod te wachten maar we gaan de 2e overtijd week in. Dus of die capsules helpen...

Ik heb het ook geprobeerd en de eerste ronde werd netjes 28 dagen, maar de tweede ronde helaas geen goede ervaring.. Mijn menstruatie startte 9 dagen na de eisprong al. Te kort om zwanger te raken, dus ben er meteen mee gestopt! Probeer het uit en wie weet wat het bij jou doet, je leest ook positieve verhalen erover. 

Ik las dat je het tot je ovulatie kunt gebruiken is niet wetenschappelijk bewezen dat het geen negatieve invloeden heeft voor het bevruchte eitje. Dus ik ga ovulatietesten gebruiken en zodra ik mijn ovulatie heb ga ik stoppen. Gebruik ze dus vanaf nu tot de ovulatie. 

Terug
Bovenaan