Teunisbloemolie capsules kruidvat

Die van de kruitvat deden bij mij niks bleek op advies van homeopaat dat je bij een goed koop merk bijna het hele potje in 1x op zal. Moeten eten wil dat werken. Bij een winkel zoals de tuinen gehaald, die natuurlijk veel duurder waren maar die werkte wel direct. 

Oh nu ben ik een beetje bang om ze door te gebruiken .  KNUFFELTJE ben je altijd zo ver over tijd en je kunt niet zwanger zijn?  Of hebben ze capsules ervoor gezorgd dat je cyclus langer werd. 
Mijn cyclus is denk ik rond de 5 weken dat was het vroeger  voor de pil ook dacht ik. Kan het niet echt goed meer terughalen maar was altijd wisselend. 
Maar lees ook veel vestalen dat ze meteen de eerste ronde zwanger zijn geworden met teunisbloem en monikkenpeper. Nog niet eerder gelezen dat je menstruatie binnen 14 dagen van de ovulatie kwam. Naja ik probeer het 1 maand met teunisbloem. En kijk wel hoe het bevalt. Anders volgende ronde zonder de capsules proberen.. 

Ik ben wel vaker 3 weken overtijd geweest. Natuurlijk houd ik alle opties open en hoop ik stiekem dat we met 5 ipv 4 mensen op vakantie gaan over een paar weken... 
Ik had begin juli heel helder slijm voor hrt eerst sinds maanden en we hebben goed geklust. Nu heb ik heel dik wit slijm en zo zijn er nog wat kleine dingetjes.
Maar ik zal komend weekend dan wel ongesteld worden...

Oh wat spannend zeg!  Dat je dan nog geen test hebt gedaan haha. Knap hoor ik ben altijd te ongeduldig. 
Hoop voor je dat de teunisbloem dan juist heel goed heeft geholpen haha. Ga voor je duimen!

@kersencake wel eng idd.. Maar we gaan het zien, ik kan niet meer dan proberen

@knuffeltjee spannend, hopelijk levert het idd een mooie positieve test op!

Dankjewel voor de tip allemaal, zodra ik me ovulatie heb, zal ik ermee stoppen. Me ovulatie komt nu ergens er aan heb ik het idee, als ik me lichaam moet geloven. Nog even door testen met ovulatietesten en dan zullen we het weten

Terug
Bovenaan