Teunisbloemolie capsules kruidvat

Ik heb het eerst een hele maand geslikt en toen was mijn cyclus echt korter. De maand erna tot dag 17 ongeveer geslikt en opeens was mijn cyclus best lang. Deze maand slik ik dus weer door. Ik ben benieuwd. 
Een vriendin van mij heeft een paar maanden teunisbloemolie geslikt en toen ze wist dat ze zwanger was, is ze gestopt. Bij haar is alles goed gegaan.  

He dames, 
ik heb dus vandaag teunisbloemolie besteld.
maar hoe gebruiken jullie dit? Nemen jullie dit gewoon elke dag.? 
Men hoeveel dagen etc? 
Ik lees namelijk overal wat anders 

Ik slik het sinds 16 juni. Ga het slikken tot de ovulatie. En dan stoppen tot ik weer ongesteld wordt en dan weer beginnen. 
Lees ook dat je het wel door mag slikken maar ook dat het niet is bewezen dat het niet negatief is. Dus uit voorzorg ga ik gewoon stoppen zodra ik een positieve ovulatietest heb. 

Ik las opzich goede ervaringen ervan toen ik ermee begon, maar helaas werd ik op dag 58 pas ongesteld! Nog nooit zon lange cyclus gehad...
Ik heb het tot dag 20 geslikt, en toen gingen we op vakantie. Dus dacht ik “let it go”.
twijfel nog steeds, ik denk dat ik deze maand voor het eerst eens ovulatietesten ga gebruiken om te kijken wat daar uit komt. Anders ga ik terug naar de huisarts.
ondertussen zijn wij alweer 3/4 kwart jaar bezig. Huisarts is op de hoogte alleen de stap erheen zetten vind ik spannend.

Ik geef het nog een maand maar ik ben nog niet heel positief. Cyclus blijft heel lang, epilepsie rommelt meer en het gekke, mijn menstruatie was altijd een week en nu een dag of 3 a 4? Ik ga het na deze maand niet meer gebruiken denk ik. Het doet een hoop maar niet wat het moet doen. Daarom, dit was maand een met capsules vd Etos. Nu probeer ik Kruidvat.

Hoe is het jullie bevallen? Ik heb het potje nu op. Maar het heeft mijn cyclus niet verkort. Vorige was na stoppen met pil 37 dagen. Nu Duurt het juist nog langer.  Zit al op dag 25 en nog steeds geen positieve ovulatie gevonden. Ga er nu weer mee stoppen denk ik..   benieuwd als meer mensen er juist een langere cyclus van hebben gekregen? 

Ik slik deze ronde het potje door (30 dagen) en dan stop ik ermee. Ik heb het gevoel dat deze bij mij niet werken. 

Al hoe wel ik me deze maand “anders” dan normaal voel. Zit nu op cd 21... en toch geen ovulatie testen gekocht. Ik kon het op een of andere manier niet, bang dat ik dan weer te veel gefocust wordt.

Terug
Bovenaan