Teunisbloemolie

Hallo allemaal,

Dit onderwerp is vast al wel vaker behandeld(sorry)maar wie heeft er ervaring met teunisbloemolie??
Lees er op internet goede verhalen over.Aangezien ik in ronde 17 zit, en nog niet zwanger ben, dacht ik laat ik dit eens proberen.Zit al wel in de mm en spuit vanaf cyclusdag 3 menopur, 130 IE.Afsluitend pregnyl.Heb het er ook met mijn arts over gehad en ze vond dat ik het maar moest proberen.
Graag wil ik reacties van meiden die dit ook gebruiken!!!

Liefs anies

Hoi mama van jesse,

Ik wilde echt net dit thema openen!!!
Ik ben vandaag begonnen aan de teinisbloemcapsules.
Ik dacht: baadt het niet, schaadt het niet!

Zijn wel grote pillen he, tjeetje! Ik heb ze van de Etos.

Maar ronde 17 al, wat een tijd.
Ik baal al vreselijk omdat ik nu in ronde 9 beland ben.
Ben je al bij de dokter geweest of wachten jullie nog af?
En is het jullie eerste kindje?

Wat een vragen hahaha

Groetjes,

Missy

Hoi meiden, ben er ook gisteren mee begonnen dus ook benieuwd naar de reakties....had ze ook van etos, allemachtig wat een grote pillen zeg...liep vandaag bij het kruidvat en die had ze ook staan, die waren veel kleiner, heb die lekker gekocht ! Heb ook monnikspeper en tarwekiemoliecapsules gekocht, die laatste slikt mn mannetje ook, schijnt goed voor zn zaad te zijn.....proberen waard toch........ ! Meiden, succes

Liefs happy

hoihoi,
Ik heb geen ervaringen met teunisbloemoliecapsules (scrabble-woord!) maar heb aan het begin van deze ronde monnikspepercapsules geslikt. Dit omdat ik een erg onregelmatige (en lange) cyclus heb (soms meer dan 60 dagen).  Nadeel hiervan is dat je ze niet mag slikken als je zwanger bent. Ben na 3 weken maar gestopt dus, aangezien er een geringe kans is dat ik zwanger ben. Ben nu nog wel in afwachting van de rode duiveltjes en zit op dag 45. Heb nog niet het idee dus dat het iets heeft geholpen.

Ik zou het gewoon proberen, wie weet helpt het wel!

Groetjes!

Hey meiden,

Miss dovy, zit idd helaas al in ronde 17,bleh!!!Van mijn zoontje was ik in de tweede ronde zwanger, en nu wil het maar niet lukken.Loop al een jaar bij de fertiliteitesarts, we hebben allerlei onderzoeken gehad, maar alles is goed.Er is geen reden te vinden waarom ik niet zwanger wordt!vaag he???Ben het ook wel zat hoor, elke maand het verplichte klussen, en dan weer die altijd spannende lagzaamgaande wachtweken, die tot nu toe alleen maar op een teleurstelling zijn uitgelopen!
Maar goed we houden de moed er maar in!!!
Uhm, iemand hier (sorry, weet niet meer wie)vroeg wat teunisbloemoliecapsules doen, het is voor een goede menstruatie, regelmatig en het zou een zwangerschap bevorderen.Moet je anders ff googlen, staan erg positieve verhalen over!

Hoop op nog meer reacties, en natuurlijk van meiden die zwanger zijn,hihi!!!

Liefs anies

mama van Jesse, ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent na 17 ronden!
Vooral aangezien jullie al een knul hebben, zou je toch denken dat het zo weer raak is? Er is dus echt helemaal geen pijl op te trekken, dat blijkt maar weer.

Ik heb vanmorgen weer die twee grote teunisbloemolie  joekels ingenomen, wat een dingen joh! haha
Maar goed, alles voor het goede doel!!
Hopelijk kan ik 31 december "eindelijk" eens positief testen!!

Hef iemand anders al ervaring met de teunisbloem???

Groetjes,

Missy

Terug
Bovenaan