Teunisbloemolie

Ik ben teunisbloemolie (zwanger worden pillen Etos), extra vitamine E en monnikspeper gaan slikken.
Toen ik de Monnikspeper ging kopen zei de dame achter de balie: toen ik dat ging slikken werd ik meteen daarna zwanger. Toen dacht ik nog: ja, ja, leuke verkooppraatjes. Maar ik ben Monnikspeper in een hoge dosering gaan slikken en werd wel kort daarna zwanger en ben dat nu 5 maanden. Het kan natuurlijk toeval zijn.  Ik ga zeker bij een volgende  kindje weer Monnikspeper slikken.

Succes, liefs, Leontine

oke! maar wat is het en wat doet het?
Waar kun je monnikspeper kopen?
Ik moet binnenkort toch nieuwe teunisbloemoliecapsules halen,
dus dan kijk ik daar ook wel even voor!

Great!

Hallo,

Toen ik vorig jaar stopte met de pil waren mijn cyclussen heel onregelmatig. Toen ben ik Teunisbloemcapsules gaan slikken en was die ronde gelijk zwanger. Toeval....? Je weet het niet. Inmiddels een trotse mama van een zoon (4 maanden).

Succes, ik hoop dat het ook bij jullie mag helpen

mensen, ik hoor ook bij de club.
Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil, en je raad het al... ook nog niet zwanger.
Dus ben naar de etos gegaan en vanmorgen de eerste 2 kidneybonen ( daar vind ik ze op lijken)  ingenomen.
Ik hoop dat ik binnenkort ook een postief verhaal kan plaatsen.

groetjes van mij.

Beste W1980,

Monnikspeper kan je kopen bij een drogist die ook veel homeopathie verkoopt en ook   bij sommige  de apotheken.

Wat ik ervan  heb begrepen is dat  Monnikpeper progesteron verhogend werkt. Het wordt veel gebruikt voor vrouwen die moeite hebben met zwanger worden. Progesteron is het hormoon dat de baarmoederwand klaar maakt voor een bevrucht eitje. Als je lichaam te weinig Progesteron aanmaakt dan kan het zijn dat de bevruchting wel lukt maar dat het eitje niet goed kan innestelen omdat de baarmoederwand bijvoorbeeld te dun is, zo kan de zwangerschap niet in stand worden gehouden en wordt  men weer ongesteld.
Ik heb gelezen dat als je kort menstrueert of veel miskramen hebt, dit kan wijzen op een tekort aan Progesteron.
Er bestaan  ook Progesteron verhogende middelen in een medische variant die alleen via de arts te verkrijgen zijn.

In ieder geval vond ik het opvallend dat  er zoveel verhalen  zijn over snel zwanger worden na het gebruik van Monnikspeper.

Groetjes, Leontine

Oke dat had ik uit diverse stukjes op internet niet helemaal begrepen. Ik las hier en daar ook dat het een zwangerschap vertragende werking kan hebben, daarom heb ik er o.a. voor gekozen om het (nog) niet te gaan gebruiken. Ik ben nu een maand met de teunisbloemolie bezig en heb of morgen of de 16e mijn NOD. Ik wacht nog even af of het effect heeft gehad en misschien ga ik in de toekomst wel over op monnikspeper.
De tegenstrijdige berichten maken me wel een beetje huiverig..

zijn er al reacties op het gebruik van de teunisbloem??
Het viel mij op dat de ovulatie test veel langer en duidelijker positeif was.
Kan ook toeval zijn hoor, maar dat viel mij op. Ben nu net een maandje aan het slikken.

groetjes

Terug
Bovenaan