<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds een paar maanden zijn mijn vriend en ik bezig met proberen zwanger te worden, deze cyclus is voor ons ronde 3. Ik merk aan mezelf dat ik er, op de een of andere manier deze keer nog erger dan normaal, elke dag mee bezig ben. Het is ook allemaal ontzettend spannend en ik hoop zo dat het gaat lukken, maar dat begrijpen jullie natuurlijk als geen ander.</p><p>Nu lees ik erg vaak, probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. maar dit is natuurlijk mega lastig. Daarnaast hoor je vaak dat wanneer mensen het loslaten ze ineens zwanger worden.. Maar nu vraag ik me toch af, tot hoeverre heeft dit nu echt invloed? Ik snap dat stress niet bevorderlijk is maar het voelt meer als enthousiasme. En zijn er ook mensen die er wel net als ik heel erg mee bezig waren bijna elke dag en ook gewoon (snel) zwanger werden? En wat zijn jullie tips voor “afleiding” en het loslaten?</p><p>Ik hoop vooral erover te kunnen kletsen hier en te horen wat voor andere mensen heeft gewerkt </p><p>Liefs,</p><p>Lauz </p>