Teveel bezig met zwanger worden?

Hi allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik las dit topic en het is allemaal zo herkenbaar.
Wij proberen sinds een maand om zwanger te worden.
Ben al zon 8 maanden gestopt met de pil maar altijd veilig gedaan, cyclus van ongeveer 30-32 dagen. 
Het is zo spannend en vooral alle berichten lezen en dingetjes uitzoeken. Soms denk ik ook, ben je er niet te veel mee bezig? Maar de berichten in dit topic stellen me wel gerust, dank daarvoor.
Ik praat er soms ook wel eens over met vriendinnen, ze weten over mijn kinderwens, anderen wat meer in detail. 
Nu moest ik eigenlijk 4 dagen geleden ongesteld worden, maar nog niets... wel al 2 testen gedaan maar deze zijn negatief. (kruidvat early) Ik kan niks met deze onzekerheid... Het zou anders wel heel toevallig zijn als het in een keer raak was.. 
X

[quote quote=10280135]Hi allemaal, Ik ben nieuw hier en ik las dit topic en het is allemaal zo herkenbaar.Wij proberen sinds een maand om zwanger te worden. Ben al zon 8 maanden gestopt met de pil maar altijd veilig gedaan, cyclus van ongeveer 30-32 dagen. Het is zo spannend en vooral alle berichten lezen en dingetjes uitzoeken. Soms denk ik ook, ben je er niet te veel mee bezig? Maar de berichten in dit topic stellen me wel gerust, dank daarvoor.Ik praat er soms ook wel eens over met vriendinnen, ze weten over mijn kinderwens, anderen wat meer in detail. Nu moest ik eigenlijk 4 dagen geleden ongesteld worden, maar nog niets… wel al 2 testen gedaan maar deze zijn negatief. (kruidvat early) Ik kan niks met deze onzekerheid… Het zou anders wel heel toevallig zijn als het in een keer raak was.. X[/quote]
Hee! Wat vervelend die onzekerheid.. zeker omdat je normaal gesproken redelijk regelmatig ongesteld bent. De eerste maand dat wij het probeerde had ik ook opeens een cyclus van 36 dagen, terwijl daarvoor altijd rond de 30. Zo flauw ?
Maaaar, sommige vrouwen maken ook gewoon heel langzaam HCG aan.. dus het kan zeker nog alle kanten op!! Houd me op de hoogte en ik duim voor je ✨

Hoi iedereen,
zoals je ziet wil ik even aan de mensen bevestigen dat het voor mij positief heeft uitgepakt om er veel mee bezig te zijn deze maand ?
Leek me leuk om te delen?
https://imgur.com/hcEqqxI

Hoi allemaal, 
Was even aan het meelezen, omdat ik heel veel dingen herken en toen las ik hier een goede tip 'loslaten dat je het los moet laten'. We zijn er nu eenmaal veel mee bezig, omdat er van alles in ons lichaam plaats vind. Daarom de flow app weer gedownload (had die 2 weken geleden verwijderd) en een berichtje hier getypt. Ik ben eind september gestopt met de pil. Na mn ontrekkingsbloeding een cyclus van 37 dagen, toen 35 dagen en zit nu al op dag 38. Sowieso vervelend die lange cyclussen, maar nu ben ik gewoon echt zo aan het wachten. Elke keer als ik naar t toilet ga denk ik, zal ik nu ongesteld zijn? Zwangerschapstest was negatief. 

Natuurlijk weet dat dit traject nog het ontpillen is en ik gewoon geduld moet hebben, mij niet zo'n zorgen moet maken en er niet zo mee bezig moet zijn. 

Maar ik wil het graag gewoon even met jullie delen. 

Ik zag hier ook een positieve test, gefeliciteerd!! Alle anderen; ik leef met jullie mee! ❤️

Terug
Bovenaan