The Dreamgirls

hey meiden

gisteravond bioscoop je gepakt en nu zo weer werken

heb ook een banner en volgens mij loopt hij gewoon mee

hij doet het bij mij volgens mij niet

zal vanavond weer is proberen

liefs nelle

hoi dames,

Lekker gewerkt allemaal of een fijne dag gehad?

Mijn banner loopt niet mee jammer genoeg .
Vandaag weer een ovu test gedaan. weer een heel licht streepje. Het 2de streepje wordt niet donkerder. Ik dacht dat hij steeds iets donkerder moest worden. Als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn ei. Ik merk er niks van. Het kan toch niet zo zijn dat hij vandaag heel licht is en morgen heel donker of heb ik het nou verkeerd?

Hey Meiden,

Daar ben ik weer, na een lange dag werken,hihi!PPPFFF, wel druk gehad!!

Jammer dat die cyclusbanner niet meeloopt zeg, maar volgens mij moet dat wel kunnen, weet alleen niet hoe?
Ingrid ik heb ook nooit een vette streep gehad, dinsdag niks woensdag lichte streep, en donderdag een streep net als die andere streep, en vrijdagavond geen streep meer.
Misschien dat ze bij jou ook niet vet worden??had je volgens jou al wel je moeten hebben dan??
Zal wel gewoon gaan klussen, baat het niet, dan schaat het niet, toch??

Hey, ik heb een 0-uren contrackt in de kinderopvang en het bevalt me niks meer.Werd vanmorgen om 8.00 gebeld of ik kon werken, dus snel aangekleed en gegeten, Jesse aangekleed en gaan met die banaan!Maar nou dacht ik, als ik wel een babytje krijg, en die heeft net een voeding gehad en ligt net op bed, kan ik het babytje toch niet zomaar uit z'n bedje plukken omdat IK moet werken.Wat vinden jullie hiervan???

Met Jesse wil dat nog wel, en hij vindt de creche geweldig, maar zo'n kleintje???
Kijk ook steeds of er vacatures zijn naar vaste uren maar dat is hier heel moeilijk om te krijgen.

dikke kus Anies

Ik ga zo even kijken of ik mijjn man zo ver krijg! normaal is dat niet moeilijk maar nu ligt hij uitgeput op de bank.

Anies ja het is zeker moeilijk om vast werk te vinden. Heb je al geinformeerd op je eigen werk? Misschien zoeken ze iemand of weten ze dat er misschien iemand anders juist minder wil werken over een tijdje. Kan me voorstellen dat dit niet fijn is als je een kleine hebt. Gelukkig heb je nog even om te zoeken naar iest vast.

He Nelle, ik heb echt geen idee wat je kan verwachten van ovu testen, ik ga woe of do beginnen vind het wel erg spannend.

heb net met mijn zus afgesproken dat we een vriendin van haar gaan verassend zij is namlijk zwanger. Ik ga foto's maken van haar dikke buik. (ik kan best goed fotograveren) maar vin ddit toch wel heel spannend.

Anies, Wat vervelend een 0 uren contact, mag je niet weigeren als ze je bellen? en maken ze geen planning van te voren?
een 40 uur contract is ook niet alles hoor, is erg veel en zou af en toe ook wel erg lekker zijn om wat meer vrij te zijn.
en als we een baby hebben en er is ooit wat moeten we toch allebij gewoon naar het werk en moeten we dus even snel opvang regelen.

Was ook op mijn werk erg druk (maar dat is het eigelijk altijd.)

Terug
Bovenaan