The Dreamgirls

Hey meiden,

Daar ben ik weer.Heb vanmiddag de arts nog even gebeld en nog een aantal dingen gevraagd.We hebben besloten dat we hier niks mee doen, vanaf nu doen we hetveilig.
Hoe moeilijk ik deze keuze ook vindt, mijn vriend staat er niet achter, en ik twijfel ook heel erg.Ook de arts raadde het nogmaals af , niet alleen op financieel gebied enzo, maar ook medisch gezien.Ze verteldde dat de kand op geestelijke afwijkingen en spasmen vaak voor kwamen.Het hoeft natuurlijk allemaal niet, maar ik vindt als we er voor zouden gaan, we dit samen moeten doen, en als er 1 niet achter staat, moet je het niet doen.

Voel me wel erg raar, een beetje verdrietig.Het is wel een gemiste kans, je wilt iets heel graag, dat lukt maar niet, en nu heb je kans maar je kan/mag hem niet grijpen!Kan het niet goed uitleggen maar het voelt erg dubbel!Las op internet dat als je verder in de behandeling zou staan ze de behandeling zouden stoppen, dit doen ze ook ivb met de risico's.Ook mijn arts zei, dat als ze me niet nog pregnyl zou moeten spuiten, dat ze dit niet zouden doen, gewoon om het uit te sluiten!
Maar ws zit ik de volgende vruchtbare periode in Tunesie, zonder mannetje, dus dat wordt ook niet wat!!Bah, wat is het lastig allemaal!!!!

Liefs anies

Hoi Anies

Wat erg zeg! Zo'n beslissing is altijd moeilijk. Maar als ik jou zo hoor heb je de goede beslissing genomen. Misschien zie je dat nu nog niet. Een drieling is wel heel hard werken. en dan heb je er nog 1 rond lopen die aandacht wil...echt zwaar hoor.

Het is zeker balen dat je in de volgende klusperiode weg bent. hoelang ben je weg dan? daarvoor gewoon flink klussen ;). ik heb gehoord dat sperma wel 10 dagen in leven kan blijven...(in je lichaam dan)

Ik ben volgende week maandag, dinsdag en woensdag op kamp met mijn werk. dan zit ik ook net in mijn klusperiode. We gaan as weekend gewoon klussen en ik ben al begonnen met de ovu-testen dus wie weet ovuleer ik eerder dan dat ik uitgerekend heb.

groetjes

ps. Ik ben stiekem al op marktplaats aan het kijken voor kinderwagen enzo
erg he

Hey meiden,

ik doe wel de ovulatietesten om te kijken wanneer mijn eitjes gaan springen, puur uit nieuwsgierigheid.Maar ws ga ik het wel voelen, heb steeds een beetje pijn in de buik, maar dat komt natuurlijk omdat het er 3 zijn.Maar tot op heden nog geen lachend gezichtje te zien(heb de digitale van clear blue)
Ik voel me nog erg vertwijfeld, heb het er met een aantal mensen over gehad, en ieder heeft er een mening over.De een zou het wel doen, want hoe groot is de kans nou dat je er drie krijt, en de ander vindt het idd een te groot risico.

Heb er niet van kunnen slapen vannacht en zit nu ook staads dingen over drielingen op te zoeken!
Het moeilijke vindt ik dat je niet weet hoe het gaat lopen, stel we gaan ervoor, wil het nog niet zeggen dat ik uberhaupt zwanger wordt, en als ik zwanger wordt, wie zegd dat ze dan alledrie bevrucht worden, misschien ook wel 1 of 2.
Maar ja, dat zijn dingen die niemand van te voren weet, en zolang ik nog geen eisprong of ongesteldheid heb gehad, zal ik wel al die tijd blijven twijfelen!

Ingrid, ik ga 8 dagen naat Tunesie!We klussen idd ervoor maar, en erna.
Maar weet helemaal niet hoe mijn cyclus gaat lopen nu!Het is afwachten maar!!!!

Liefs anies

Ingrid, kijk ook stiekem naar kinderspullen enzo hoor!!!Hihi!, vooral kleertjes vindt ik zooooooooo leuk!!!!

Terug
Bovenaan