The Dreamgirls

hoi hoi

Ik ben vanochtend ongi geworden. Ik dacht echt dat het goed zat en nu toch weer die k*t duiveltjes!!! sorry moest het ff kwijt.
Op naar de volgende ronde.

groetjes

Hallo,

@Ingrid, k*t dat je ongi bent geworden zeg!!!!

Hoe is het met de rest???

Ben vanmorgen in et zh geweest.Had 3 eitjes die bijna even groot waren, dus ben benieuwd wat er gaat springen!!!Moet maandag weer om te kijken, ze kon nou nog niet zien wanneer mijn eisprong gaat komen, daarvoor waren ze te klein!!!Dit zal dus wel weer een lange cyclus worden!!!!!!!!

Liefs anies

He Ladies,
Alles goed? hier wel. heb ook niet echt iets te vertellen. we gaan dit weekend maar weer beginnen met klussen vanaf maandag ga ik weer met ovu-testen aan de slag.

Nelle, Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen . ik had zo gehoopt dat het toch nog goed zat. en vervellend dat je je er daarna pas en zo lang zwanger voelt.

Ingrid wat balen van de rd.

Anies wat spannend zo je eitjes in de gaten houden.
En veel plezier bij de toppers vanavond.

Kus Vanja

Na 2 dagen ben ik alweer van de rode duiveltjes af. Gek he? wel lekker hoor.
Maar meestal ben ik het toch wel 4 dagen. Misschien komt het straks toch nog ff weer doorzetten, geen idee.
Vandaag liminaat gelegd op de toekomstige kinderkamer hihi. Er lag tapijt maar dat vind ik vrij onhygienisch zoals huismijt enzo dan he.  
Nu ga ik lekker luieren.
En jullie? nog wat leuks gedaan?
Anies hoe waren de toppers?  
Vanja  veel klussen zeker ;)
Nelle hoe is het met  jou?  

Hey meiden,

Hoe is het???Hier alles goed!De Toppers waren erg gezellie!!!Zet wel ff wat foto's op mijn hyves!!
Heb net een vakantie geboekt, ik ga 24 juni samen met mijn moeder en Jesse naar Tunesie.We krijgen dit kado van haar, lief he??omdat we de laatste tijd zoveel moeilijke dingen hebben meegemaakt!

Heb er super veel zin in!!!!Moet ik wel mijn mannetje een weekie missen, maar dat komt vast wel goed!!!Hoop dan dat ik niet in mijn klusperiode zit,hihi!!!
Hoop gewoon dat ik dan zwanger ben!!!
Ik denk dat ik vanaf maandag weer in mijn klusperiode zit!Hoor het maandag wel in het zh!!!!

Liefs anies

hihi volgens mij is het mislukt haha!

ik wou een cyclusbanner plaatsen van www.zwangerschapspagina.nl
lukt niet echt. Nog wat leuks gedaan in het weekend? ik heb geklust...nee echt geklust dan he ;) zoals laminaat leggen en in de tuin gewerkt.
hier verder geen bijzonderheden

He meiden,
Ik heb ook een lekker rustig weekend gehad.
Gisteren zijn ook wij naar de toppers geweest, was erg gezellig.
vandaag hebben we lekker niks gedaan even het huis opgeruimd en geklust.
hihi

Morgen ga ik beginnen met de ovu testen. ben benieuwd of ik deze keer wel een donkere streep te zien krijg. mijn ei zou pas ongeveer volgend weekend zijn dus we doen nog even rustig aan.

ook even die banner proberen hoor.

Kus Vanja

Terug
Bovenaan