thema babykamer

Hallo allemaal

Wie weet er een leuk thema voor de babykamer?
Ik zat zelf aan kikker (van Max Velthuis) te denken. Wie heeft nog meer leuke suggesties.

alvast bedankt,

groetjes Wies

Ja, kikker is erg leuk.
Ik ben zelf helemaal weg van konijnen, ik zat al te denken aan een groot konijn op de muur, maar wij laten een grote muursticker maken met een nederlands slaapliedje.
Die komt dan op de muur boven het bedje.

Liefs Noelie

wij hebben  1 muur behangen met een zo'n enorme muurvullende poster van 4 meter breed bij 2 meter hoog van een tropisch palmenstrand. Omdat er bij dat strand zulk mooi blauw water is gebruiken we veel aqua-kleurige spulletjes en hebben we een mobile met tropische vissen enzo. Leuk he?!

veel plezier met inrichten!

groeten, Saartje

Hoi hoi,

Wij hebben kersenhouten meubeltjes en als verder kleuraccent in de kamer oranje en limegroen. Ik ben helemaal weg van giraffen dus ik heb samen met mijn vader een heel mooie giraffe op de muur geschilderd!
We wilden het ook niet teveel een meisjes- of jongenskamer laten worden en dat is goed gelukt vind ik.

Groetjes,
Maike

Hai!

Ik ben zelf niet zo van thema's, maar als ik een thema zou kiezen zou het Kikker zijn. Echt geweldig die verhaaltjes en tekeningen!!
Veel plezier met inrichten..!

groetjes, Line

Ik ben niet zo van de thema's. Mijn kamertje is wel anders dan anders. Op www.wensweb.web-log.nl kun je ons kamertje zien. Misschien vindt he het wat.

gr.Ing

Terug
Bovenaan