thema babykamer

FLAUS-MAUS!!

WAT EEN MEGA-STOERE EN WIJSE BABY KAMER.. WIJ HEBBEN DAT BEHANG ZELF OOK IN DE WOONKAMER.. MAAR DE KLEUREN DAT CREME EN KNAL ROSE.. HELEMAAL SUPER!

GRTJS CHANTAL MAMA VAN ZOË EN T 2DE WONDERTJE! 7wk en 5dg zwanger

hoi ponyville!

die klamboe hebben wij ook gekocht! omdat er blaadjes op zitten...

fijn een leuke reactie te horen op ons stamboom idee... nu alleen nog de uitwerking ervan.. hahaha

jullie kamertje ziet er heel leuk uit! wij gaan waarschijnlijk het ledikantje in de kleur schilderen die de blaadjes op de klamboe hebben. is wel een rustige kleur (vinden wij)

groetjes Carina

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 19:15:54'));

hoi
ponyville

wat hebben jullie een gave kamer zeg en mega leuke site hoe krijg je deze site en wat kost het

gr

Ik maak deze site zelf :)

je bedoeld toch www.martin-isabel.nl?

Ik kan je weleens helpen met een site als je er ook eentje wilt dan graag een mailtje met alle gewenste dingen naar isabel81@xs4all.nl

quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 16:46:06'));

Even reageren Ponnyville....

Ons kamertje is helemaal niet saai en zonder kleur,zoals ik al schreef 1 muur is turkoise en de accesoires ook in blauw-tinten en de knuffels ook!!!

Daarbij is het nog een babykamer en wordt het over een paar jaar een kinderkamer met alles erop en eraan wat het kindje zelf wil...hij kan nu nog niet zeggen wat hij wil he??

Swinnie

Ik heb nooit gezegd dat ie saai was alleen dat je niet altijd de keuze hebt of het bij je huis past ja of nee, wij hebben heel ons huis in bruintinten wat ik persoonlijk voor een babykamer wel erg saai vind dus dan kan je je babykamer al niet laten passen bij de rest van je huis (op die fiets bedoelde ik het)

Terug
Bovenaan