thema babykamer

Hoi!

Ik hou persoonlijk ook niet echt van een thema,maar vind het ook leuk als je er zelf iets leuks van maakt.
Die van Inge is idd geweldig!!
Het kamertje van ons mannetje bestaat uit witte meubeltjes(beetje oude stijl,met "mijn bedje","kleertjes" enz erop geschildert)  en daarbij hebben we 1 muur turkoise gemaakt en allemaal accesoires in dezelfde kleur gekocht,ziet er heel fris uit.
Aan de witte muur komt nog een mooi schilderijtje,ook in blauw-kleuren,met de naam van ons zoontje erop.
Ik vind een kamertje heel persoonlijk en het moet ook bij de rest van de inrichting van je huis passen.
Dat is mijn idee...

Veel succes ermee,liefs,Swinnie(39+4)

quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 16:10:32'));

Ik vind een kamertje heel persoonlijk en het moet ook bij de rest van de inrichting van je huis passen.
Dat is mijn idee...

Veel succes ermee,liefs,Swinnie(39+4)

dat kan maar jullie kindje denkt hier straks anders over hoor :p kids houden van kleur en niet van die saaie dingen die wij als volwassenen leuk vinden, daar zal je straks wel even mee mee moeten buigen als hij een bob de bouwer behang wilt en jij vind het vreselijk! haha

hoi hoi

ik wil een stamboom maken op de muur. waarbij de handafdrukken van familieleden de blaadjes aan de boom worden.
ik ben er verder nog niet echt over uit, maar wij hebben een super klein kamertje, dus denk dat he tmet die boom al aardig vol is.

mijn moeder borduurt en wil graag een lijst maken waar de naam en datum op komt te staan. de afbeelding daarvan moeten we nog uitkiezen!

groetjes Carina

hoi ons kamertje is hemaal in strandstijl.
witte meubeltjes en een strandkast met zón dakje.
op de ene muur fotobehang afb een bountyeiland,de andere muur is lime en een stukje muur turqoise,verder heb ik een schepnet hangen,en als lamp een grote wolk met twinkels.
we vinden de kamer zelf geweldig,en krijgen ook hele leuke reakties.
dat je kamer afgestemd moet zijn op de rest van je huis,vindt ik echt onzin,een kindje vindt kleur juist leuk.
persoonlijk hou ik niet zo van alleen maar creme in een kamertje,maar ja ieder z'n smaak.groetjes jb 40 wkn.

Even reageren Ponnyville....

Ons kamertje is helemaal niet saai en zonder kleur,zoals ik al schreef 1 muur is turkoise en de accesoires ook in blauw-tinten en de knuffels ook!!!

Daarbij is het nog een babykamer en wordt het over een paar jaar een kinderkamer met alles erop en eraan wat het kindje zelf wil...hij kan nu nog niet zeggen wat hij wil he??

Swinnie

Hoi,

Ik ben zelf ook niet zo van de thema's je kunt ook als thema gewoon een kleur kiezen,dus bij een meisje(roze)en bij een jongen(blauw).

Succes met het kiezen.

gr Bernice(34wk zwanger,augustus forum)

Terug
Bovenaan