thema of neutraal?

Houden jullie van thema dingetjes?

Of gewoon lekker neutraal?

Wij richten het kamertje in in 'beesten' stijl (wat van de ene kant neutraal kan zijn voor jongen of een meisje) en zo hebben we bijvoorbeel (bijna) alles in de box (kleed, mobiel en 2 knuffels) van Woezel en Pip...

Liefs

Ik ben benieuwd wat jullie doen..

Hey,

Wij doen kamertje ook in thema. Ons kamertje wordt in de stijl: "Het mooiste visje van de zee" (ik weet niet of je dat verhaaltje kent).
Het is weliswaar blauw, maar ik vind dat dat ook heel goed kan voor een meisje.

Box is wat bij de huiskamer past...
Dus alles in bruin, wit en knalblauw.

Liefs,

T

Hey,

Wij doen kamertje ook in thema. Ons kamertje wordt in de stijl: "Het mooiste visje van de zee" (ik weet niet of je dat verhaaltje kent).
Het is weliswaar blauw, maar ik vind dat dat ook heel goed kan voor een meisje.

Box is wat bij de huiskamer past...
Dus alles in bruin, wit en knalblauw.

Liefs,

T

Wij doen thema 'Nature', dus natuurlijke materialen, groene kleuren en wil iets van een grote muursticker in de vorm ve boom. En nu we weten dat we 2 meisjes erbij krijgen, ontkom ik niet aan een paar leuke roze accessoires, joehoe!!!

Wij doen thema 'Nature', dus natuurlijke materialen, groene kleuren en wil iets van een grote muursticker in de vorm ve boom. En nu we weten dat we 2 meisjes erbij krijgen, ontkom ik niet aan een paar leuke roze accessoires, joehoe!!!

Super leuk idee: de mooiste visje van de zee!!
Op het werk hebben wij één muur met behang hiervan. Wist je dat deze verkrijgbaar was? Staat super lief!

Zelf ben ik ook bezig met het zoeken naar een 'boom' :) . Ik heb deze gevonden:

http://www.jutenjuul-webwinkel.nl/a-10861047/muurstickers/forwalls-muursticker-forrest-friends-boom

Myrthe, als je nog een leuk idee hebt is deze zeker welkom :) .

Ik wil één muur 'appeltjes' groen en de rest van de muren wit, waarvan 1 met een boom erop. Beetje rustig.

Ben benieuwd naar alle andere ideeën!!!

ik denk dat ik bij de 4e minder crea ben! hihi
neutraal zal het zijn, 1 muur in kleur de rest wit!
daarbij wat leuke dingetjes en klaar! hihi..
bij de eerste 2 was ik veel creatiever!
moet wel zeggen dat ik woezel en pip geweldig vind!!

liefs

Terug
Bovenaan