thema of neutraal?

Woezel en pip is idd GEWELDIG!

Wij doen het kamertje in blingbling.
Maar dan een muur en aankleding met bling bling.
Rest is gewoon ff wit, gelukkig vorige jaar als gestuct en geverft, (hadden het huis net gekocht) dus het is niet zo heel veel werk meer.

Woensdag komen ze voor de gordijnen te meten.
Nu de stof nog uitzoeken...jeetje mina wist niet dat dat zo moeilijk was.
Wat ik weer mooi vind is weer niet practisch zeggen ze..hahahaah.

ons kamertje is gewoon nog klaar!! toen onze dochter is geboren zou ze de eerste 2 a 3 maand bij ons slapen en daarna op dr eigen kamer! kregen we net lekkage dus 1 wandje was helemaal naar de shit... dus toen is die opnieuw gedaan maar dat heeft ff geduurd dus ze sliep nog bij ons..
nu kan de kleine er zo op! hihi

haha...

wat ik trouwens ook ga doen (of eigenlijk, mijn moeder) is van mijn trouwjurk een hemeltje maken. Ik wilde heel graag een hemeltje, en het leek me een mooi idee omdat van mijn trouwjurk te doen (wat doe je er anders nog mee...)

he meiden.
Wij hebben witte meubeltjes gekocht.
Ik hou niet zo van tierlantijntjes dus ik heb witte muren en een dikke groene horizontale band op de muur in het lime groen.
Verder heb ik bruin oranje en lime en blauwe spulletjes, zoals aankleedkussen dekentjes en mandjes. Wij kiezen niet voor een bepaald dier of thema.
Ondanks dat we nog niet weten wat het wordt houden we blauw en groen ook aan voor een meisje. Omdat we toch al veel spulletjes hadden gekregen in die kleur, mijn favo kleur was blauw vroeger dus vind dat het wel kan.
als ik voor een thema zou kiezen dan werd het Elmo of Supergroover.

Terug
Bovenaan