thema of neutraal?

leuke thema's allemaal. Met dat visje is ook leuk. Wij gaan voor de Maritieme of Nautische sfeer. Beetje strand achtig met zachte aqaukleuren.

Het vervelende van mij is alleen altijd. Wat ik wil hebben is niet te koop. Zoek me gek. Tis of te fel van kleur of voor oudere kinderen.

zucht....

Tja.... Dolce... das lastig hahaha.... Maar als je goed zoekt vind je (denk ik) alles wel!

Neutraal kan ook heel erg leuk zijn.., wij zijn een beetje in die beesten gerold eigenlijk.... had van te voren nooit durven zeggen dat dit het zou worden!

@truckerbabe wat leuk dat je moeder een klamboe/sluier maakt van je trouwjurk! Dat is nog eens origineel.

Inderdaad een mooie gedachte van Truckerbabe om een hemeltje van je trouwjurk te maken.. Heb ik ook nog over gedacht bij de eerste, maar toen hadden we het thema Hollands Glorie, dus paste niet echt ;-D
Nu gaan we voor natuur en zouden we twee hemeltjes moeten maken en daar heb ik niet genoeg stof voor...
Ach, we krijgen er nu 2 meisjes bij en wie weet doe ik ze over tig jaar een plezier met mijn bewaarde trouwjurk!

ik vind figuurtjes op behang echt afgrijselijk. Dus ik ga veel gebroken wit, zilver en een kleurtje gebruiken.
Stofjes weet ik nog niet precies, ook rustig denk ik.
Ben bovendien ook bang dat ons kindje straks niet lekker slaapt met teveel troepjes en drukte om hem/haar heen. Dat word althans altijd geadviseerd.

Terug
Bovenaan