Thuis bevallen of ziekenhuis.

Hallo.
Ik heb er zelf voor gekozen om thuis te bevallen.
Als er tijdens de bevalling is dan lijkt mij dat logisch om naar het ziekenhuis moet gaan.
Wie wilt ook graag thuis bevallen?
Of wie heeft hierin ervaring?
Groetjes Linda

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb waar ik ga bevallen. Niet alleen zitten we tegen die tijd in een flinke verbouwing, ik weet ook nog niet goed wat ik de voor- en nadelen van alle bevallingsplekken vind. Even laten bezinken dus in mijn geval.
Groetjes plukdedagmama

Hoi Plukdedagmama.

Ik weet ook niet precies wat de or en nadelen zijn.
Ik ben zelf thuis bij mijn ouders geboren en dat lijkt mij leuk als dit
ook bij ons kindje gebeurd.
Hoeveel weken ben jij? En is dit je eerste kindje?
Groetjes Linda

ik wil graag in het ziekenhuis bevallen... voor mijn idee prettiger!
als er wat wat is  zit ik direct goed, zonder dat ik met 180 (zoals een vriendin zei) over de snelweg hoef!

kus

ik ga ook weer in het ziekenhuis bevallen bij de eerste ook gedaan en dat is echt perfect gegaan!

eerst gilde ik het uit van de pijn toen vroegen ze of  ik iets tegen de pijn wou ik stoer doen en zei dat het niet hoefde maar na de 3de x vragen gaf ik toch toestemming ohhh wat was die prik in me bovenbeen een verlichting heb natuurlijk wel pijn gehad maar veel en veeel minder en heb ook de bevalling gewoon bewust meegemaakt.

bij mij is eigelijk de rede dat hier het ziekenhuis een uur vandaan is dus mocht er iets misgaan (afkoppen) dan kan ik gelijk geholpen worden.

suc6 groetjes jessica mv djesslyn 11-06-07 en 13 weken zw

Hallo Allemaal!

Ik ga in het ziekenhuis bevallen, ik wilde eigenlijk het liefste thuis bevallen maar mijn vriend wilde heel graag dat ik in het ziekenhuis zou bevallen. Omdat ik gedurende mijn zwangerschap in het ziekenhuis loop ipv bij de verloskundige kan het nu niet anders en eigenlijk vind ik het wel prima zo! Toch wel een geruststellend idee dat alles en iedereen binnen handbereik is als er iets mis zou gaan....... Wat niet te hopen is natuurlijk!

Liefs Wonderenbestaan

Mijn keuze is ook om thuis te gaan bevallen, mits alles goed blijft gaan natuurlijk.
Lekker in mijn eigen omgeving, mijn eigen bed, kindje kan gelijk in zijn/haar eigen bedje.
Geen gereis wanneer ik weeën  heb en ook na de bevalling.
Maar dat is mijn gedachte nu, en ook al wel vanaf het begin, maar het kan maar zo zijn dat ik nog van mening verander.

Alice
14w2d

Terug
Bovenaan