Thuisblijf moeders, thuiswerken?

hoi cibi,

ik heb wel en site, maar gaat voornamelijk over het product waar ik mee werk, zeker niet onbelangrijk natuurlijk......

www.schoonheid.oriflame.nl

da's dus mijn site

alleen er staat weinig over het werken zelf, ik wil daar wel meer over vertellen, ze hebbe geen geheimen dus ik doe t wel gewoon zo....

- je krijgt een opleiding, die betaald oriflame, (de bijscholingen later ook)
- je krijgt een beautycase met inhoudt om te kunnen staren (je geeft 125 euro borg, krijg je na 6 maanden of bep. omzet (had ik na 2 maanden) terug)
stop je eerder heb je een koffer zo vol cosmetica dat je voorlopig niets meer zle fhoeft te kopen....en dat voor maar 125 euro....
en je krijgt heel veel gratis, ik ben er erg blij mee.....

ik geef dus workshops of demo's wat de mensen zelf willen, het lijkt totaal niet op tupperware, dat zou ik niet leuk vinden, veel workshops zit ik ook gewoon erbij (dus ik ga lekker lang door)

de belangrijskte punten van t product: dierproefvrij, volledig op planten en kruidenbasis en je hebt 30 dagen garantie (ben je allergisch of valt t tegen krijg je je geld terug!)

wil je meer weten sarretjes@hotmail.com

groetjes brenda

Hey Brenda,

Bedankt voor de info, ik ga het zeker onthouden en je website staat al in mijn favorieten. Ik heb nu nog werk en kan daar in prinicipe gewoon mee doorgaan (maar dan part-time) na mijn verlof dus ga gewoon goed nadenken wat ik wil,  tijdens mijn verlof. groeten en nogmaals bedankt!!

CIBI
27w1d

hallo,

Ik heb voorheen altijd in de kinderopvang gewerkt. Maar toen ik eenmaal bevallen was van mijn zoontje werd ik min of meer gedwongen om mijn baan op te zeggen. Mijn zoontje dronk zo slecht dat ik dat echt zelf moest doen (met begeleiding van een logopedist) en hij kon dus niet naar een kinderdagverblijf. Maar om nou helemaal niks meer te doen, vond ik ook niks. Ik ben toen gastouder geworden. Ik ben op gaan passen op   2 kinderen waarvan 1 in dezelfde leeftijd als mijn zoontje. Dus hij had gelijk een vriendje om mee te spelen en ik kon een beetje bezig zijn bij mij thuis. En ik verdien er ook nog geld mee. Ik heb het wel via een gastouderburo gedaan (die goed betaalde) maar je kan het ook zwart doen. Ben nu bijna uitgerekend van de tweede en als ik straks bevallen ben dan komt er gewoon weer een oppaskindje. Voorlopig bevalt het me prima. Succes met zoeken,
groetjes Sem2

quote: sarretjes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2006 16:55:14'));

hoi cibi,

ik heb wel en site, maar gaat voornamelijk over het product waar ik mee werk, zeker niet onbelangrijk natuurlijk......

www.schoonheid.oriflame.nl

da's dus mijn site

alleen er staat weinig over het werken zelf, ik wil daar wel meer over vertellen, ze hebbe geen geheimen dus ik doe t wel gewoon zo....

- je krijgt een opleiding, die betaald oriflame, (de bijscholingen later ook)
- je krijgt een beautycase met inhoudt om te kunnen staren (je geeft 125 euro borg, krijg je na 6 maanden of bep. omzet (had ik na 2 maanden) terug)
stop je eerder heb je een koffer zo vol cosmetica dat je voorlopig niets meer zle fhoeft te kopen....en dat voor maar 125 euro....
en je krijgt heel veel gratis, ik ben er erg blij mee.....

ik geef dus workshops of demo's wat de mensen zelf willen, het lijkt totaal niet op tupperware, dat zou ik niet leuk vinden, veel workshops zit ik ook gewoon erbij (dus ik ga lekker lang door)

de belangrijskte punten van t product: dierproefvrij, volledig op planten en kruidenbasis en je hebt 30 dagen garantie (ben je allergisch of valt t tegen krijg je je geld terug!)

wil je meer weten sarretjes@hotmail.com

groetjes brenda

Hoi Brenda!

Klinkt wel heel erg aantrekkelijk!! Je zegt dat het niet te vergelijken is met tupperware en dat het heel anders is. Hoe moet ik me dat voorstellen? En hoe kom je aan je gastvrouwen en je klanten, als je niemand in je directe omgeving hebt die zo'n "party" wil geven? En hoe zijn de verdiensten? Hoe wordt je betaald, bv naar de omzet van een avond? Krijg je daar een bepaald percentage van ofzo??

Ik ben heel erg benieuwd, want ik zat er eerder al aan te denken omiets met tupperware te doen ofzo, maar ik heb eigenlijk niet zo veel met tupper ware.. Dus misschie is dit wel wat!!

Groetjes,

Sharon

quote: sem2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2006 17:38:04'));

hallo,

Ik heb voorheen altijd in de kinderopvang gewerkt. Maar toen ik eenmaal bevallen was van mijn zoontje werd ik min of meer gedwongen om mijn baan op te zeggen. Mijn zoontje dronk zo slecht dat ik dat echt zelf moest doen (met begeleiding van een logopedist) en hij kon dus niet naar een kinderdagverblijf. Maar om nou helemaal niks meer te doen, vond ik ook niks. Ik ben toen gastouder geworden. Ik ben op gaan passen op   2 kinderen waarvan 1 in dezelfde leeftijd als mijn zoontje. Dus hij had gelijk een vriendje om mee te spelen en ik kon een beetje bezig zijn bij mij thuis. En ik verdien er ook nog geld mee. Ik heb het wel via een gastouderburo gedaan (die goed betaalde) maar je kan het ook zwart doen. Ben nu bijna uitgerekend van de tweede en als ik straks bevallen ben dan komt er gewoon weer een oppaskindje. Voorlopig bevalt het me prima. Succes met zoeken,
groetjes Sem2

Hoi Sem!

Hoe heb je dit gedaan? Ik neem aan dat er een controle komt op je huis en je persoontje, en wat gebeurt er dan? En wat zijn de tijden dat je oppast? Heb je geen opleiding nodig?Wat een vragen he!

Hoop dat je dit leest! Ben ook hier erg benieuwd naar!

Groetjes,

Sharon

Hallo Sharon,

Ik heb me ingeschreven bij een gastouder buro en dan krijg je eerst een intake gesprek. Er word gekeken naar je ervaringen, opleiding en hoe je bent als persoon. Ik heb wel een spw diploma, op zich een voordeel, maar als jij leuk in omgang bent met kinderen en of eventueel zelf kinderen hebt is dit het inprincipe geen probleem als je geen gerichte opleiding hebt. Er word ook gekeken naar de ruimte bij jou thuis, is er genoeg speelruimte, moeten er echt dingen aangepast worden (meestal niet het geval, maar geen gevaarlijke atributen waar de kinderen zo bij kunnen) en word besproken of er een ruimte is waar de kinderen kunnen slapen, mocht dit nodig zijn. En ook kan jij je voorkeur van leeftijd aangeven en hoeveel kinderen je wil. Dan gaan  ze zoeken naar geschikte ouders, kinderen die aan jou wensen voldoen en jij moet natuurlijk ook aan hun wensen voldoen.  Bij mij kwamen er eerst 2 kinderen(broer en zus) klinkte gelijk goed. Later ging de oudste naar school en bleef er nog 1 bij mij. Ze kwamen 3 dagen (je kan zelf aangeven hoeveel en welke dagen en tijden) van 08.15 u tot 17.30. Als ze een dag niet kwamen omdat ze bijv. naar oma gingen of bijv. op vakantie dan moeten ze mij wel doorbetalen. Ben ik een keer ziek of kan ik niet dan word die dag ook niet uitbetaald. (dat is een nadeel) Ook als zij  besluiten het kind later te brengen of eerder te halen moeten ze toch de hele dag uitbetalen.
Hoop dat je hier voldoende aan hebt, als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel.
groetjes Sem2

hoi sem2,

ik heb nog een vraagje: hoe gaat de betaling? via hetgastouderbureau??? of moeten jullie dat zelf regelen? en hoe komje bij zo'n bureau terecht?

groetjes brenda

Terug
Bovenaan