A
Anoniem
Guest
@hope and faith:
nee, je mag wel gewoon werken hoor! in jou geval kan je het gewoon aanvragen, zo veel verdien je niet neem ik aan, met de hoeveelheid die jij werkt.
mijn tante en oom werken ook allebij ( man fulltime, vrouw 3 dgn per week) en zelfs die krijgen het.
het hangt natuurlijk wel van jullie inkomen af.
wij noemen het huisvrouwengeld ipv aanrechtgeld hahaha
het is gewoon een voorlopige teruggaaf van je man zijn inkomen.
(of partner, want je hoeft niet getrouwd te zijn!)
en voor iedereen:
let a.u.b. op dat je alles goed invult, want wat je teveel krijgt, mag je heel lief terug betalen!!!! je kan beter een paar euro minder krijgen per maand, dat je dat aan het einde van het jaar krijgt, dan dat je in 1 keer een hoog bedrag moet terug betalen!!!!
liefs, do
nee, je mag wel gewoon werken hoor! in jou geval kan je het gewoon aanvragen, zo veel verdien je niet neem ik aan, met de hoeveelheid die jij werkt.
mijn tante en oom werken ook allebij ( man fulltime, vrouw 3 dgn per week) en zelfs die krijgen het.
het hangt natuurlijk wel van jullie inkomen af.
wij noemen het huisvrouwengeld ipv aanrechtgeld hahaha
het is gewoon een voorlopige teruggaaf van je man zijn inkomen.
(of partner, want je hoeft niet getrouwd te zijn!)
en voor iedereen:
let a.u.b. op dat je alles goed invult, want wat je teveel krijgt, mag je heel lief terug betalen!!!! je kan beter een paar euro minder krijgen per maand, dat je dat aan het einde van het jaar krijgt, dan dat je in 1 keer een hoog bedrag moet terug betalen!!!!
liefs, do