Tijd tussen miskraam en nieuwe zwangerschap

<p style="text-align: left;">Hoi Nassiraa.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb ook een mk gehad in November en ben nu ook bezig om weer zwanger te worden hoeveel tijd er tussen zit is verschillend de een wordt gelijk weer zwanger en ander moet lang wachten ook hangt het van je cyclus af en hoe me mk is verlopen en hoelang en hoe erg.</p>
<p style="text-align: left;">Ben ook benieuwd hoe lang het bij mijn zal gaan duren ik verwacht overmorgen menstruatie maar kan ook langer duren dat ik heen regelmatig cyclus hebt.</p>
<p style="text-align: left;">dus kan niemand je helaas vertellen hoelang het duurt sterkte ermee</p>
<p style="text-align: left;">liefst</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en curettage. Na een menstruati te hebben gehad werd ik weer zwanger, nu een prachtige zoon:)

Het kan alle kanten op gaan, ik had echt nooit verwacht dat ik snel weer zwanger zou zijn, maar dat ik zeker een jaar bezig zou zijn.

Sterkte ermee! Ik hoop dat je snel een goed bericht zal krijgen
 
Hey ik volg even

Want ik heb net cytotec ingebracht dus ik ben benieuwd wanneer alles achter de rug is hoelang het bij mij duurt voor ik opnieuw zwanger ben en of ik een curretage nog moet ondergaan . ..



 
Hallo dames,

ik heb in mei een miskraam gehad, hoefde niet gecurriteerd te worden. Gister hebben we onze eerste echo van de nieuwe zwangerschap gehad, 8 weken nu. Het heeft dus ongeveer 4/5 maanden geduurd bij ons.
 
Gelukkig hier ook geen  curettage ik ben benieuwd hoelang het hier nu gaat duren...Ik moet via het ziekenhuis zwanger worden helaas dus zie daar tegenop ergens maar goed...

Ik volg even hier hoe of wat
 
Terug
Bovenaan