Tijd tussen miskraam en nieuwe zwangerschap

Bij mij sloeg de miskraam eigenlijk nergens op, minimaal bloedverlies en geen buikpijn of krampen.

Echo gehad en alles was helemaal schoon. Dus gelukkig ook niet gecuretteerd.

Waarom moet je nu via het ziekenhuis zwanger worden?

Ja ik ben ook heel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer zwanger ben, heb nog steeds geen menstruatie ofzo gehad.
 
hallo ik heb 2 miskramen gehad 1 in juni en 1 in november en ook beide een curretage gehad.. bij de eerste was ik binnen 2a 3 maand weer zwanger..(nou moet ik zeggen dat toen wij begonnen ik ook binnen 1 a 2 maand zwanger was!)  nu heb ik 11 november weer een curretage gehad en had zaterdag ongesteld moeten worden maar nog niet gebeurd natuurlijk weet ik gewoon dat ik toch wel ongesteld word aangezien alles beetje in de war is na curretage maarja stiekem blijft er hoop!

ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zullen zijn van een gezond kindje en dat alles goed mag gaan!

liefs
 
<p style="text-align: left;">Hoi allemaal, ik heb toen ik zwanger probeerde te raken van de eerste een miskraam gehad in maart, en eind juni/begin juli telde ik opnieuw aan. Inmiddels is mijn mooie mannetje alweer 1 jaar en 9 mnd en heb ik gisteren mijn spiraal laten verwijderen
 
Hoi allemaal, ik lees/praat graag mee. 29 nov curettage gehad van eerste zwangerschap. Tweeling was gestopt met groeien met 8 weken en ben 10 weken gecuretteerd omdat er na een miskraam nog weefsel achterbleef. We zijn bijna 4 weken verder maar nog niet ongesteld geworden. Ik ben na het stoppen van de pil in de eerste maand meteen zwanger geraakt dus weet mn gewoonlijke cyclus niet zo goed. Wat ik me kan herinneren van voor de pil was dat nog 29/30 dgn. Ervaringen met ongesteldheid na curettage?
 
Goedenavond

ik heb in juni een miskraam gehad. En weet sinds vrijdag dat ik weer zwanger ben. Bijna 5 weken. Heel blij, maar vind het zo spannend.

Bij ons dus bijna een half jaar geduurd.

Pin november dacht ik dat ik zwanger was, alle symptomen. Dat was niks. Nu nog geen symptomen, wel een positieve test.
 
Terug
Bovenaan