Tijd tussen miskraam en nieuwe zwangerschap

Hallo,

Ik heb in mei jl. Miskraam gehad bij mij duurde het 3 maanden voordat ik weer normale cyclus bad.  En daarna 5 maanden geduurd voordat ik zwanger werd. Helaas weer mis gegaan. Nu was het wel heel anders. Denk ook dat het nu  sneller weer op gang komt. Hopelijk word 2017 ons jaar!
 
<p style="text-align: center;">Hey meiden. Begin juni een miskraam gehad na 9 wkn, eerst afgewacht en cytotec, uiteindelijk toch curettage. Na curettage vlgs m'n eigen cyclus weer ongesteld. Helaas tot op heden geen nieuwe zwangerschap... NOD 31 dec dus weer afwachten, fingers crossed.</p>
 
Hey dames... hier 3x miskraam gehad. 2x al heel vroeg, met 5 weken. Toen was ik na 28/29 dagen ook weer gewoon ongesteld. Na eerste miskraam was ik na 3 maanden weer zwanger en na tweede miskraam ook. Na derde miskraam, met 8 weken ben ik meteen weer zwanger geraakt zonder menstruatie er tussen. Ben nu ondertussen 23 weken zwanger! Als alles goed mag gaan wordt onze dochter in april grote zus!
 
Wisselde berichten dus over de opkomst van een menstruatie na curettage. Logisch. Ik wacht het af maar vindt t heel moeilijk. Wel sinds vandaag wat lichte krampen die ik normaal ook had tijdens m'n periode dus ik heb hoop voor deze week.
 
M'n gevoel klopte. Ben vanmorgen netjes na 29 dagen ongesteld geworden na curettage. Toch soort van fijn. Januari dus nieuwe kansen. Mamavannoor, 3 miskramen, pittig hoor.  Wel goed om te lezen dat het snel weer gelukt is. Succes en sterkte allemaal.
 
Hi meiden, ik vond het ook spannend en moeilijk om met afwachten om te gaan. Mijn menstruatie is vandaag begonnen op dag 29. Dus 1 dag later dan ik normaal altijd menstruatie had. Gelukkig nu iets meer duidelijkheid en op naar ronde 2. Hopelijk is het dan weer raak! Succes allemaal, ik gun iedereen snel een zwangerschap!
 
Hoi meiden,

Ik heb helaas in augustus een miskraam gehad (lege vruchtzak, missed abortion met 8 weken) en ben hier uiteindelijk begin september voor gecuretteerd. Mijn cyclus duurt normaal 27 dagen, toen 34 dagen gewacht. De eerste menstruatie was heftiger dan gedacht.  Die maand bewust niet geprobeerd om zwanger te worden en dat beviel emotioneel heel goed. Daarna begonnen met erg hoge verwachtingen. Nog 2x ongesteld geworden, maar met kerst werd ik het niet! Gisteren een positieve test in handen. Heeeeeel onwerkelijk! En super spannend! Achteraf nog best snel, al duurde het wachten heeeel lang.
 
Terug
Bovenaan