Tijdelijk contract, wanneer vertellen aan baas? Ivm met veel misselijk zijn.

nou ik denk zelf dat dat geen reden is voor een vroege echo..
Want iedereen zit met dat probleem/afweging...
hebben wij ook hier..
we hebben gekozen voor om het niet te zeggen..Maar mijn werkgever ging 3 weken op vakantie. Dus heb ik het hem wel gezegt. Want ik was bang dat ik me beroerd zou gaan voelen..en dat ik het mijn collega's wel moest zeggen. En dan zou hij het natuurlijk via via (sms) van iemand anders horen..

Hij zou het geheim houden totdat ik het zelf zou gaan vertellen. Maar nu hebben we het punt bereikt dat we de echo hebben ..en ik hoef dinsdag pas te werken..dus dan kunnen we het rustig aan iedereen vertellen...
Ik voelde me prima verder...heb gewoon 95 % kunnen werken..die 5 % is niemand opgevallen..Buiten mijn buik dan..die viel wel op..hahaha

gr

Hoi,

Ja, dacht ik zelf ook al wel.
Mja, hier is baas weer terug van vakantie.
Het is gewoon zo een dilemma. haha, en weet echt niet wat ik moet doen.
denk dat ik morgen gewoon probeer te doen of er niets aan de hand is.
En even kijk hoe het gaat. Maar toch vind ik het erg spannend, want tegen de tijden dat ik honger krijg word ik zo misselijk, dat ik eigenlijk wat moet eten, wat dan ook weer niet kan.
Met andere woorden, ik weet het dus nog echt niet wat ik moet gaan doen.

Groetjes.

ja ik begrijp het wel hoor....
MIsschien lost het zich vanzelf op....je weet het nooit he?
je merkt vanzelf of het goed voelt om te vertellen ..of juist niet...

succes ermee!
het gaat erom dat je zwanger bent!!!!!!!! joepieeee!!!!!!!

Hoi,

Molly, daar heb je gelijk in. Het zwanger zijn is het belangrijkste voor me.
Ben er ook erg gelukkig mee. Het loop t vast allemaal wel los. Maar het is toch ff zoeken naar de goede tijd om het te vertellen.
Ik denk dat het voor eigen gemoedsrust, en gewoon blij zwanger te zijn, het beste is dat ik het gewoon vertel. Dan weet ik misschien ook waar ik aan toe ben met mijn contract, en word het denk ik allemaal wat aangenamer.
En als je je bedenkt, kan het na die 12 weken echo ook nog steeds mis gaan he?

Vanavond nog maar eens gesprek aangaan met mn vriend, kijken wat hij ervan vind.

Dank je voor je reacties, ik laat weten hoe het afloopt.

liefs

pffftt een lastige kwestie is dit!
bij mij op het werk weten ze het al, maar ik heb makkelijk praten werk nu al 7 jaar bij dezelfde werkgever. En met misselijk zijn ben ik echt een watje dus heb me ziek gemeld

Ik zou zeggen doe wat je hart je ingeeft, maar ik denk dat je beter open kaart kan spelen, mijn indruk is dat de meesten dit wel waarderen

Hoi Dames,
Ik heb het vandaag toch maar de baas en verantwoordelijke verteld.
Me baas ze mond viel ff open, haha, maar was erg blij, ook me verantwoordelijke, ze vloog me meteen om de nek,
me baas gaf aan me hierdoor niet buiten te mogen zetten, en liet vallen dat contract verlengd word, hij zei, moeten we maar eens gaan kijken hoe we dat rond april gaan doen he.
Ben blij dat ik het heb gezegd, is een hele last van mij af. Ben zo blij nu, verantwoordelijke raadde aan het nog proberen te zwijgen tegen de rest. totdat ik echo enzo heb gehad. Dus dat gaan we proberen.

Liefs

ohhh, goed man. Dus eigenlijk een dubbele opluchting.
Je hebt het verteld
Ennn je weet min of meer dat je mag blijven...

Gefeliciteerd, en nu dan maar weer proberen je mond te houden hihi.

x
pamma

Terug
Bovenaan