Tijdelijk contract, wanneer vertellen aan baas? Ivm met veel misselijk zijn.

Wat heerlijk voor je! heb je toch ja hart gevolgd, goed hoor!
Mijn baas weet wel van mijn miskraam in juni maar heb nu nog niks verteld, hoop dat vol te houden tot 18 september. Dan mag het van de daken geschreeuwd worden! Dus als jullie iets vreemds horen zo rond lunchtijd, dan ben ik dat! ;-))

Groetjes en geniet ervan,
Jannie

ooooo wat fijn!!!
wat zul je opgelucht zijn!
En om op je vraag terug te komen, ik ben 8 weken heb nog geen echo gehad, maar ik voel aan mijn water dat het goed zit haha, de kwalen zijn er heftig genoeg voor
En mocht het onverhoopt toch misgaan wil ik dat ook graag delen, dan weten de mensen om me heen ook waarom ik dan verdriet heb

MeisjeB,

Ik ben inderdaad erg opgelucht, haha.
Vandaag nog maar eens naar baas geweest, we hebben werkkleding aan, maar die broek zit zo strak, krijg ze ook niet meer dicht, moet dat met riem doen, terwijl ik niet eens mager ben, word buik nu al dikker.
Dus, ja, moet even zwangerschapsbroek gaan vragen, enige is, dan zien me collega's het tijdens het omkleden .

Dus, dilemma.

Heb ook gevoel dat het hier goed zit, ben vaak misselijk,vanmorgen bijna braken, erg moe. En een op en top zwanger gevoel.

Liefs

Hoi bloemetje,

wat fijn hoe je leidinggevende reageerde en dat je er dus van uit kan gaan dat je contract verlengd wordt, gefeliciteerd!
Wat betreft collega's en wat ze wel/ niet zien: Hoe ontspannener jij je staat om te kleden en doet alsof er niets aan de hand is, des te minder zal iemand iets doorhebben. Leidt ze af door te kletsen, ga met de rug naar ze toe staan.
Let jij tijdens het omkleden altijd precies op wát en hoe de ander iets aan trekt?
En dan zien ze het, so what? Over een paar weken horen ze het  toch ook.  
Ik zou me juist richten op de leuke dingen van de zwangerschap en je zorgen bewaren voor dingen die er echt toe doen!!  

Hoi,

Nee, sta niet op te letten hoe een ander zich omkleed, haha, maar weet wel dat als het iemand opmerkt, gelijk heel de afdeling het weet. Niets blijft 5 minuten bij 1 persoon zeg maar. haha, maar je hebt wel gelijk, moet wel zo aangenaam mogelijk kunnen werken, haha, en nu horen ze ook elke keer mn knopen weer openspringen als ik ga zitten of even anders ga staan, en elke keer mn knopen weer dicht doen,
haha, maar het zit nu wel erg onaangenaam. Dus denk dat ik maandag maar eens andere broeken ga regelen. hihi.

Liefs

Hoi Bloemetje,

Fijn dat het zo goed voor jou is uitgepakt. Mensen kunnen toch anders reageren als je verwacht. Ik snap wel goed hoe jij je voelt. Ik heb mijn leidinggevende ingelicht omdat ik vaak moe ben en soms meer pauze nodig heb. Zij heeft er heel veel begrip voor en kijkt mij dan soms zo aan van, gaat het wel goed. Zal blijf zijn als ik de 1ste echo heb gehad, dan wil ik het mijn collega's gaan vertellen. Moet nu ook oppassen dat ze nog niks merken. Heb al broeken die niet meer passen. Durf nog niet een zwangerschapsbroek aan te doen. Nog 2-4 wk en dan kan ik het vertellen als het goed is.

Veel succes en blijf positief en veel bewegen. Helpt bij mij tegen de misselijkheid.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan