Tijn

Tijn vind ik een hele leuke naam, alleen kwam in mijn man zijn achternaam al een ij voor en dat vind ik niet mooi klinken. Bij ons is het Rik geworden en we hebben ook gedacht aan Tim.
 
Nee, Mees, Daan, Tijn, Noa, ik vind het ook geen namen voor een man. Dat zijn namen die zo in de jongensleeftijd blijven hangen. Ontzettend geitewollensokkensoft, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Doe mij maar wat stoerdere namen voor een jongen.
 
Misschien een domme opmerking va mijn kant, maar die is zeker niet negatief of gemeen bedoeld. Maar is het niet zo dat onze meningen er eigenlijk helemaal niet toedoen.... Als je vriend de naam al niets vindt, dan kunnen er duizenden zijn die het wel een leuke naam vinden, maar het gaat om zijn zoon. Wat die anderen ervan vinden lijkt me er dan niets toedoen. Dit is iets waar jullie uit zullen moeten komen.
 
Ik vind het wel een leuke naam. Ja, Tijntje is voor kleine kinderen, maar Tijn toch niet? Al zou ik het idd wel met een h ertussen doen, maar goed.

Doe wat je zelf het leukst vindt, niet te veel naar ons luisteren hoor!!
 
En Gerard, Jan Peter (!), of Pieter klinkt weer goed voor een directeur (***), maar weer niet voor een baby... blijf t gel*l vinden en Daan is prima net als Tijn en Mees.
 
Terug
Bovenaan