Tijn

Als wij een zoon zouden krijgen, zou hij Tijmen geheten hebben en ik had dat afgekort tot Tijn, maar dan heette hij dus officieel (en als hij groot is) Tijmen. We krijgen een meisje en dat wordt Noa. Ik vind t ook niet zo leuk voor een jongen, maar dan is t meestal Noah.
 
ik vindt dat de anoniem van 07:20 gelijk heeft!
je moet het samen met je man voor 100% eens zijn over de naam die jullie kiezen. probeer gewoon eens verder te kijken op namen-sites ofzo. daar zijn zoooveeeel namen, misschien vinden jullie wel een die jullie allebei aanstaat!
gr. sandy
 
Wat een reacties allemaal! Geweldig!! Uiteraard moeten zowel m'n man als ik de naam mooi vinden en doet het er eigenlijk totaal niet toe wat jullie op het forum ervan vinden. Maar ik was gewoon benieuwd! M'n eerste zoontje heeft als tweede naam trouwens Thijmen, grappig dat die naam ook hier weer naar voren kwam. Maar omdat hij al Thijmen heet (weliswaar als tweede naam) vind ik Thijn er te veel op lijken, dan lijkt me Tijn beter. Maar goed wie weet wordt het wel Michelangelo, Roderick, Bickel of Klaas Vaak. We weten het nog niet. En het kan trouwens ook nog een meisje worden dus dan hebben we 26 reacties voor niets doorgeworsteld.
 
hoi ik vind Tijn een super leuke naam, wou zelf ook wel ons kindje (als het een jongetje is) Tijn noemen maar mijn man vind het niet zo'n mooie naam. die vind alles wat op ie of ij leuk, zo zie je maar smaken verschillen. Ik zou als jullie het allebei eens zijn jullie zoontje gewoon Tijn noemen. succes
 
Terug
Bovenaan