Beste,
mijn zoon is bijna zes maanden en wilde vanaf dat hij twee maanden was ineens geen fles meer. We hebben alles geprobeerd: allemaal verschillende flessen, tuitbekers, cuppen, 360-graden beker, noem maar op. Ook kunstvoeding wil hij niet en rijstebloem door de kv of bv werkt(e) evenmin. Ik moest half november weer aan het werk en ben dus 2x per dag heen en weer gaan rijden om te voeden. Niet ideaal, maar hem een hele dag uithongeren zag ik niet zitten. Uiteindelijk is een soort fles met lepel eraan wat bij ons enigszins werkt: https://www.baby-geschenk.nl/product/pr-45591-baby-knijpfles-oefenlepel-90ml-roze/?pk_campaign=shoppingnl2&gclid=EAIaIQobChMIt-zom6bK5wIVhcx3Ch3Q4weYEAQYAiABEgJe2PD_BwE
hier drinkt hij met moeite dan 50cc uit. Dit, overigens al lopend op de arm. Zo is in ieder geval de ergste honger te stillen. Misschien dat dit jou ook kan helpen!
We hebben ook nog EMDR bij hem geprobeerd, omdat hij vlak na de geboorte was gekliefd. We dachten dat hij daardoor misschien geen fles of ander "vreemd materiaal" in zn mond wilde hebben. Hier zijn hele positieve verhalen over te vinden, maar bij ons heeft dit helaas niet tot een wonder geleid. Mocht zoiets bij jou spelen (of als je baby zich eens erg in de fles heeft verslikt en daardoor niet meer wil), zou dit nog misschien wat kunnen zijn.
Je hebt het recht om je baby tot negen maanden te voeden tijdens werktijd, dus maak daar ook gebruik van als dat met de afstand werk-baby mogelijk is. Het wordt echt beter: met (oefen)hapjes straks zal jij steeds minder de voornaamste voedingsbron zijn.
Heel veel succes en blijf gewoon elke dag kolven en proberen!