Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij gebruiken inderdaad ook het badje dat ze vanaf baby al gebruikt, en nu staat hij op de grond in de douchecabine. Inmiddels (3,5 jaar) doen we al een hele tijd douchen en badderen afwisselen, maar ik denk dat we haar sowieso tot ruim 2,5 jaar altijd in het badje hebben gehad.
Wij hebben een dubbele inloopdouche die van beide kanten te bereiken is wat het wellicht wat makkelijker maakt, net als de leeftijd van ons zoontje. Maar wij gebruikten ook een badzitje toen hij nog niet kon staan. Die wordt nog altijd gebruikt nu in bad, hij kruipt er zelf in. Onder de douche konden wij zelf douchen terwijl hij in t zitje "onder ons" zat en met zn speelgoed klooide.
Het babybadje heb ik met 2 maanden eruit gegooid, onhandig zwaar ding. Ook niet van plan het bij 2e te gebruiken.
Mijn dochtertjes zitten of in een badje (speciekuip) of ze zitten op een kunstof opstapje als ik ze ff snel wil douchen. Beetje speelgoed erbij en dan blijven ze wel zitten. Ze kunnen beide zelf staan, maar de douchevloer wordt toch glad waardoor het gevaarlijk wordt
Ikea babybadje (met rubberen rand en rubber op bodem) bij mij in de douche. Zitten mijn 1 en 3 jarige ook geregeld samen in te spelen met gieters en sop, terwijl ik zelf even douche. Fijne is dat ze hierin niet snel uitglijden als ze gaan staan, het badje niet glijdt of schuift in de douche en hij was 9€ ofzo…
Onze dochter van bijna 2 gaat ook bijna altijd "in bad". Een oude wasteil waar haar vader nog in heeft gezeten. Maar heb ook tips voorbij zien komen van wasmanden van de action bijvoorbeeld! Wij hebben een kleine douche waar het opvouwbad van stokke al net te groot voor is. Maar dit werkt prima zo heel soms douchen we samen en dan ga ik met haar op de grond zitten en houden we de slang vast.
Een ikea kinderstoel vind ik handig want als ze op de grond zitten moet je zelf ook bukken om ze te wassen en met een kinderstoel kun je zelf rechtop blijven staan.