tips kado's

Onze kindjes worden binnenkort 2!!! Wat is afgelopen jaar snel gegaan!!!
Maar nu mijn vraag:
Wie heeft er nog leuke ideeen voor kadoos. Mijn zoon heeft echt al bergen speelgoed waarvan een (groot) gedeelte op zolder staat. Wat is een goed alternatief??? Hebben jullie zelf al ideeen?

Gr. Tessa

Ook wij weten niet zo goed wat wij moeten geven. Ik ben altijd zo geweest, dat ik vind dat de kinderen niet overladen moet worden met kado's. Dus toen hij ook 1 jaar werd, vroeg ik aan de mensen om maar 1 kleinigheidje te geven en de rest desnoods op zijn bankrekening te storten.. Maaaar, hij heeft nu echt vreselijk veel speelgoed. Ja uhhh, mama vind het gewoon ook leuk om ze af en toe te verwennen. hahahah Dus hij heeft een mooie fiets met sinterklaas gekregen. Hij heeft zo'n grote auto, waar hij op kan zitten en waar hij de hele dag in het huis mee voorbij schuift. ( waar ook geluid in zit dat niet uit kan, ggrr) En verder veel blokken, autootjes en veel dingen die geluid maken!! Dus als het kan, iets wat geen geluid maakt! hahah

Oh aan de mensen ga ik vragen of ze iets kleins willen kopen en dat te doneren aan een goed doel. Aan haiti, of de kinderen in een ziekenhuis.. Of een donatie aan de cliniclowns. Ja echt, die hebben het harder nodig als mij verwende boefjes...

Hoi, wij wisten het ook niet totdat we een prinssenscootertje op accu zagen die gaan we kopen.verder weet ik het ook niet nynke heeft ook alles al.vorig jaar hebben we veel boekjes gevraagd ze is gek op lezen.of groot Lego. Groetjes Stefanie

Renske krijgt een winkeltje van ons, een kassa heeft ze al gehad met Sinterklaas. Emma kreeg voor haar tweede verjaardag een keukentje, daar spelen ze nu allebei nog heel veel mee. We hebben toen gekozen voor een duurder keukentje van een houten speelgoedwinkel. Dit keukentje is wat hoger, zodat Emma van 4 er nu nog goed aan kan staan. En hij blijft heel mooi. Zoiets willen we ook als winkeltje.
Van opa krijgt Renske een mooie poppenwagen. Ze is de laatste tijd heel veel met de poppen aan het spelen, dus vragen we er van de rest misschien nog wel een poppenbedje bij.

Nog wat ideeen:
-peuterstep
-fiets met zijwieltjes
-zandbak
-gepersonaliseerd vooleesboek van Dikkie Dik of Nijntje (is hier een groot succes)
-een abonnement op de dierentuin (al zal je juist voor jezelf een abonnement moeten kopen, maar toch leuk)
-10 badenkaart voor het zwembad met bijv. een badpakje of zwembroek en ponchohanddoek (vind ik ook leuk om te geven)

Hoi,

Wij hebben hem een traktor met aanhanger van rolly toys gegeven, hij kan als hij zijn schoentjes aan heeft al bij de trappers, hij vind het super, speelgoed hebben ze hier ook al heel veel..
Nog een paar ideeen:
idd fiets-step-zandbak
een kindertentje (hier een echte hit, kan ook binnen)
een kruiptunnel (ikea)
een glijbaan-schommel.
zwembadje voor in de tuin.

Nou heel veel succes met het uitzoeken!
Gr MJ

Yordi is ook overladen met speelgoed met sinterklaas en een krappe maand later was hij al weer jarig, dus we hebben gezegd dat we graag geld of kadobonnen wouden hebben, want we willen graag een speelhuisje voor buiten achter in de tuin kopen. Verder heeft hij wel kleine kadootjes gehad om uit te pakken.

Verder weet ik helaas geen nieuwe tips voor je, want de meeste ideeen die zijn al genoemd.

Succes met het uitzoeken.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan