tips kado's

karlijn krijgt van ons een speelhuisje ( 2dehands )
verder heeft ze ook echt enorm v eel
vind het idee voor een dierentuinabonnement ook erg orgineel
ga dat ook zkr vragen ( kids zijn weliswaar gratis maar pappa en mamma niet hahahaha )
verder knutselspulletjes
en evt bonnen voor kleding

groetjes maurilla

Weet je waar Leah vandaag helemaal druk mee bezig is? Met het serviesje van haar zus. Hele dag kopjes op schoteltjes aan het zetten, nep-eten en nep-drinken, ´Mama eten?´..... errug leuk! Wie weet voor andere kindjes ook wel...

Onze dochter krijgt:

Een keuken (van de Ikea)
Laptop van woezel en pip
pratend theeservies met 3 koekjes
kinderstofzuiger om mama te helpen in huis;)
Krijtbord (van de Ikea)

Deze cadeautjes krijgt ze van ons, de opa's en oma;s en ooms en tantes. We hebben doorgegeven dat ze dit maar moeten kopen anders krijgen we weer van dat speelgoed wat alleen maar onder de kasten beland, Duplo of zo is nog niet echt aan haar besteedt....

hoihoi,

had geloof ik al eerder op een soort gelijk onderwerp gereageerd.
hier valt de hoeveelheid speelgoed over het algemeen nog een beetje mee (maar 1 kindje en we hebben nog geen kerst en sint met haar gevierd alleen klein cadeautje onder de boom en 1 in de schoen). maar toch wil ik niet een grote lading speelgoed op haar verjaardag.

wij hebben zelf de boerderij en het kasteel van little people voor haar gekocht (op marktplaats anders echt niet te betalen). de poppentjes pakken we allemaal apart in. we hebben aan bijna iedereen geld gevraagd (zodat je niet allemaal lief bedoelde kleine frutsels krijgt) en zij kunnen haar allemaal een poppentje of diertje geven om uit te pakken. van het geld willen we dan nog een mooi groot cadeau kopen zo'n grote houten loopfiets vind ik erg leuk voor de zomer of een leuk tuinhuisje lijkt me ook wel wat (de tent voor binnen is een groot succes)
verder krijgt ze een houten keukentje van mijn mams en van mijn zusje ook iets van little people en verder nog een paar boekjes want ze is een echte boekenworm.

verder nog tips:
* kleding (elounda verteld altijd heel trots aan iedereen die het wil horen van wie ze welk kleding stuk heeft gehad hahah 'omie kocht, oma maakt'
* tegoed bon voor dagje uit (bv ballorig)
* kook of bakspullen (elounda vind het fantastisch om iets lekker te koken met de kerst heeft ze een klein baksetje gehad van de hema)
* fotoboek of plakboek voor alle leuke herinneringen

verder even geen idee
volgende week is het hier ook alweer feest (27) en we vieren het de 30e time flies

groetjes linda

haha leuk om vandaag te lezen ro-se dat je gisteravond geschreven heb over de laptop van woezel en pip, wij zijn gisteravond op de comp wezen zoeken naar een laptopje en kwamen daar op uit.

Ons lijstje bestaat nu uit;
- ws zandbak
- laptopje (ws van woezel en pip)

- verder ga ik zelf effe kijken bij dille en kamillie, daar hebben ze ongelooflijk leuk houten speelgoed en misschien dat ik daar een aanvulling/accesoires ga kopen voor bij Daniel zijn houten oventje.

Liefs Marina

Geniet maar van die laatste verjaardag die ze nog niet echt snappen, want volgend jaar is dat echt voorbij.
En voor alle '2e' kindjes is dat er ook niet meer bij, want de oudste weet dan wel wat een verjaardag is, en dus moet je dan toch wel iets kleins kopen.

Onze dochter wordt in mrt 2, maar haar broer is dan bijna 3,5. Hij mag dan een kralendoos geven. Ik weet niet of ze er dan al wat mee kan, maar kettingen vind ze prachtig!

Ook zit ik te denken aan playmobil. Ja, ik weet het misschien wel een beetje vroeg, maar als ik zie hoe ze speelt is het misschien toch de moeite waard. Bovendien wil ik nog meer kinderen, dus het is nooit weggegooid geld. (kan trouwens ook nog van marktplaats).

Succes allemaal met bedenken van kado's

Gr Liejse

Terug
Bovenaan