Tips om te eten?

<p>Hoi!</p><p>ik heb een vraagje, ik voel me al een tijdje erg slecht en heb vooral last momenteel van een lege maag.  Nu zeiden ze gister in het zhuis dat je moet eten voor je opstaat.  Alleen een boterham krijg ik in geen mogelijkheid weg.. smoothies spuug ik uit en vloeibaar zoals een breaker krijg ik wel weg maar het vult niet.  Vooral het kauwen wordt ik misselijk van.. heb nu zetpillen gehad tegen de misselijkheid maar het vult logischerwijs niet mijn maag.   Heeft er iemand tips waardoor ik weer kan eten en weer wat energieker voel?  Het enige wat ik overigens wel onbeperkt kan eten is fruit, maar ook dat is te weinig om op te staan. </p><p>Ik hoop dat jullie suggesties hebben zodat ik mijn fijne vriend vanavond op pad kan sturen met een boodschappen lijstje ?</p><p>ik ben overigens nu 7+1 </p><p>Alvast bedanktt ?</p>

Ik eet smorgens een beschuitje met vlokken of jam of misschien een cracker... dit is licht eten en ligt niet te zwaar op de maag. 

Ik at altijd 2 volkoren beschuiten met hagelslag, maar die krijg ik ook niet meer weg. 
Voor het opstaan een toastje/cracker of iets anders droogs werkt voor mij. (Kruimelt wel in bed...?) wat ook werkt zijn Cornflakes/crusli met melk. 
De ochtendmisselijkheid is bij mij gelukkig al minder. Hou vol!

Hier werkte eten waar ik op dat moment zin in had ook al was dat niet echt gezond. Het bleef er in ieder geval in en gaf een bodem voor de meer gezondere dingen later op de dag. 
Bij eerste zwangerschap was dat beschuit met hagelslag en warme melk. Zwangerschap twee was dat naturelchips met cola. 

Thanks voor de tips.  Ik heb dus ook last dat ik het ene moment denkt oh dit kan ik wel en dan neem ik een hap en moet ik rennen. Heel tegenstrijdig ?
momenteel is mijn maag echt leeg waardoor zo’n pakje droge crackers echt te weinig is.   Maar ik ga wel even volkoren dingen halen, beschuit en jam enzo. Wie weet werkt dat!
ja cola werkt momenteel ook echt heeeel goed. Mja om 7 uur aan de cola te zitten ?? 

Ontbijtkoek, Beschuit (ik krijg de volkoren overigens moeilijker weg dan naturel), kaas, smeerkaas, krakers, Rijstewafels.. De truc is eigenlijk elk uur iets kleins eten. Beter dan in 1x een groot ontbijt. 

Terug
Bovenaan