Tips om te eten?

Ik had dit in het begin ook, ik pakte een glas goedemorgen drinkontbijt en lu crackertjes in de ochtend , en dan vaak watermeloen stukjes na een paar uur. Ong het enigste waar ik zin in had. En courgettesoep haha

Super fijn jullie tips! Zo moet ik toch iets vinden.  Heb net sinds donderdag weer beetje avond gegeten! Mijlpaal ? al begint mijn maag alweer te knorren ?
ik heb nu volkoren beschuit gehaald, met jam en lu crackers, appels en druiven.  Nu hoop ik echt morgen ochtend goed te kunnen opstaan.  Anders weer wat anders proberen!

Ik heb zo ontzettend veel cola gedronken:p was het enige waardoor de misselijkheid weg trok. Elke ochtend trok ik meteen een blikje open en dan kon ik de hele dag werken en gewoon normaal eten. Succes :) 

Ik ben de eerste weken smorgens ook heel erg misselijk geweest. Ik slikte emasefene tabletjes tegen de misselijkheid, 
Wat ik ook deed... het ontbijt kwam eruit.. ik besloot dus maar om s'avonds mijn ontbijt klaar te zetten 2x, 1 x ietd kleins, dat at ik dan en dat kwam er zoiezo toch weer uit, daarna nam ik pas iets voedzamers..dat bleef vaak wel binnen. Ik heb vooral lichte dingen gegeten, fruit, smoothies, crackers, eierkoek.. en dat deed ik dan in deeltjes.. een beetje thuis, een beetje ondereeg naar werk,en een beetje op werk.  Voor mij hielp dat wel.. 
Ik at meestal 1 of 2 crackers met pasta als 'overgeef ontbijt' omdat dat nog niet zo vies smaakt als je moet overgeven..
Het enige nadeel is dat ik nu echt een afkeer van bepaalde voedingsmiddelen heb omdat ik ze zo vaak heb uitgespuugd die eerste weken.

Succes !

Oh zo "grappig", ik las dit topic alvoor ik zelf klachten had, en ik dacht ik wil echt geeeeen cola drinken in de ochtend.. ja hoor; vanmorgen was het zo ver; ik moest niet aan eten deeeeenken.. Maar doe fysiek wel zwaar werk dus dan voel je je ook niet goed..
Dus toch.. cola! ,-) Ook maar meteen een flesje gekocht voor morgenvroeg in huis.. Maar ik was ook echt wel een beetke zielig; maden gevonden op het werk! Geloof me ging bijna over men nek. ;-$ Heb trouwens ook meteen gemberbier gekocht, toevallig begon collega erover en dacht kan ik ook efkes checken, denk wel voor later op de dag.
Verder had ik rozijnenbrood op in de auto terug, echt iets wat ik dus nooit kies.. Trouwens ik heb net efkes geslapen en nu dus echt met smaak warm eten zitten eten, is het goed om een grote portie te nemen omdat ik de rest van de dag niet veel op heb of maakt dat niet? 

Wel een goeie tactiek Leone, thanks voor de tip!
En dat zal denk na de zwangerschap wel terug komen, als het nu maar goed gaat ,-)
Lijkt me heel vervelend hoor.. ik ben tot nog toe alleen maar misselijk.. Maar vind het eng om te kotsen dus eet dan maar niet.. 

Terug
Bovenaan