Tips om te eten?

Rijstepap? Door rijst vult t wat maar smaakt meer zoals vla en je hoeft niet te kauwen? Ik zelf neem vaak toastjes met wat zout erop.

Vandaag geprobeerd te werken, maar na kokhalzen en spugen op het werk weer naar huis gegaan. Mijn werk wel ingelicht en veel leuke reacties. Helaas wel erg vroeg maar had geen keus. 
Ik heb vanmorgen 2 volkoren beschuitjes op met jam.. dat ging prima maar na een uur dat ik beneden zat begon ik weer enorm honger te krijgen toen snel half bekertje vla gegeten.  Op t werk druiven gegeten maar toen ging het mis. Thuis lig /zit ik voornamelijk en op t werk echt rechtop. Dat zorgt er dus echt voor dat ik zo misselijk wordt.  Enorm balen!  Iemand kwam ook met het idee met volkoren kaakies. Net een rol gekocht en ze gaf aan elk half uur 1 nemen. Dus ben benieuwd ik blijf al jullie dingen volgen tot ik iets vind.. en moet zeggen cola werkt bij mij ook echt het beste! Dus misschien moet ik daar ook de dag maar mee starten haha

Als je wel vloeibare dingen weg krijgt zou je dit misschien eens kunnen proberen.. vanwege het vele sporten drink ik iedere ochtend een eiwitshake met super fijne havermout en dat vult heel erg goed. Op www.bodyenfitshop.nl kan je dat oa bestellen

Ja ik herken t, begin is dit echt extreem. Niet leuk. Euh ik at eigenlijk gewoon wat ik normaal gesproken ook deed. Dus ik at omelet in de ochtend en ondanks dat ik nergens zin in had is toch beetje psychologie dat je gewoon doorgaat en eet wat je normaal ook eet. Ik merkte ook dat ik ik de loop van de middag avond weer misselijk werd als je lange tijd niks at. Dus slechts enkel wat druifjes tussendoor doet al wonderen. Gewoon rustig kauwen? even hier doorheen in eerste maanden is dit ergst. Daarna krijg je lekkere trek hahhaa ? dan heb je opeens zin in, van alles. Hihi ?

Overgeven is zeker niet leuk nee, en op t moment dat het gebeurt voel je je enorm beroerd, maar sinds het bij mij over is ben ik de overgeef periode ook eigenlijk wel weer vergetrn! Kan alleen de luchtverfrisser uit de wc pot nog steeds niet verdragen omdat ik er zo vaak boven gehangen heb haha. 
Als ik jou was zou ik wel proberrn te eten, want van niet eten wordt je op den duur ook misselijk en dan ga je gal overgeven, nog veeel viezer! Ik kon chips en snoep die eerste wel weer redelijk verdragen, n ook al is t niet zo gezond, ik nam t wel regelmatig, gewoon om iets te eten..nundertussen 32 weken, niet meer misselijk, en kan geen genoeg krijgen van groentes! Ik eet hele komkommers weg, wortels, salades, ls hrt maar groentes zijn haha

Ik ben al 9 weken misselijk (nu 15 weken zwanger) en helaas alle medicatie al gehad. 
Als ik eenmaal wakker ben s'ochtends moet ik opstaan om te eten. Enige wat ik s'ochtends kan eten is een schaaltje cornflakes met melk. Daarna binnen half uur weer eten en dat verschilt per dag waardoor het zo lastig is een goed eetpatroon te vinden. Ik kan de LU   crackers, liga' s niet meer hebben. Als ik dat weer proef ga ik helaas weer over me nek. Nu doet sultans het goed... en fruit maar geen bananen. 
De aflopen weken leef  ik op snelle suikers. Ik vind t zo raar beschrijven maar ben eigenlijk continue  misselijk maar zodra de maag leeg raakt voel ik een soort misselijkheids aanval opkomen. Dan ben ik eigenlijk al te laat maar probeer ik snelle suikers zoals een paar druiven. Als ik me dan oke voel snel een cracker met kaas of dergelijks. 
Weet niet of jij dat ook heb maar wellicht cornflakes? En die snelle suikers waarna proberen volkoren dingen te eten. 
Sterkte! 

Btw cola hielp bij mij eerst ook maar helaas krijg ik dat nu ook niet meer weg. Denk dlor de koolzuur...
Wel sapjes zoals dubbel fris, dubbeldrank, appelsap. (weer die snelle suikers). Daarin wel opletten dat t niet te zuur is ivm maagzuur! 
Ik hoop echt dat het wegtrekt want ik vind er zo eerlijk gezegd niks aan??

Terug
Bovenaan