Tips van inmiddels zwangere dames?

Hallo ik ben wel steeds zwanger geworden door de App bij te houden. Om toch beter inzicht te krijgen op mijn cyclus. In juni ( meer dan jaar bezig ) zouden we doorgestuurd worden had dus net de ovulatietesten aan de kant gegooid zwanger worden zou ons toch slecht lukken op natuurlijke wijze. Bleek in verwachting maar werd een miskraam. Hierna meteen weer gebruik gemaakt van ovulatie testen en app bijgehouden. Om dat cyclus van slag was door de miskraam had pas rond dag 28 me eerste positieve ovulatietest deze cyclus weer om de dag seks en meteen raak. Nu 23 weken in verwachting van nr 2. 

[quote quote=10271677]Oja ter aanvulling nog heb door getest totdat de test weer lichter werd en die dag nog 1 x seks gehad.[/quote]
En hadden jullie sex op dag van positieve test of daar erna?

Toen de test opliep maar nog net geen echte knaller was seks gehad. Dag erna was het een knaltest toen niks gedaan. Die dag erna werd de test al wat lichter en toen hebben we het voor de zekerheid nog een keertje gedaan. En toen is het dus meteen weer gelukt. Maar het is ook echt geluk hebben . Bij mijn eerste kindje me zoontje heb ik maar 1 keer seks gehad. In de periode. En toen was ik zwanger naar bijna een jaar. 

Ik had afgelopen maand iets meer stress van werk waardoor ik minder stress had van de kinderwens ? hebben het na mijn menstruatieweek om de dag gezellig gemaakt of geïnsemineerd. Zo ook op de dag van de smilie en de dag erna en het is gelukt. Dit was voor ons de 14e maand en de 3e ronde met letrozol 2,5mg ivm pcos, hierdoor had ik een regelmatige cyclus en kon ik er beter mee dealen.. ik heb iedere maand in mijn app opgeschreven wat ik voelde enzo en wanneer.. je raad het al voelde nu helemaal niks, ook geen gevoel dat ik ongesteld ging worden, test gedaan 1 dag na nod en kon er niet omheen, ben nu 5+3 zwanger en voel nogsteeds niks bijzonders qua symptomen dus staar je er niet blind op ☺️ Uiteindelijk lukt het dus wel, succes meiden!

Het los laten is makkelijker gezegd dan gedaan . 
Ik snap al te goed dat je er constant mee bezig bent. Ik denk dat elke vrouw dat stiekem  wel doet.
Ik gebruikte kruidvat  ovulatie  testen.  Bij allebei mijn zwangerschappen en kon makkelijk mn piek vinden.
Verder maakte wij het elke dag gezellig rond mn ei. Dus niet om.de dag . Lekker elke dag ??
Hopelijk raken jullie snel zwanger
Succes

Tja, de laat het los opmerking vind ik nogal gratuit. Als je iets graag wilt, is het moeilijk om los te laten of om er niet te veel mee bezig te zijn. Zeker nu het voor mij al lang duurt en er een aantoonbare reden is wil ik zo'n opmerking niet meer horen. Ik ben vrij nuchter ingesteld, maar zo'n opmerking is gewoon kut.
Zwanger worden is een wonder. Iets wat je niet kunt afdwingen. Het enige wat je kunt doen is gezond leven (zowel jij als je partner) en rond je eisprong seks hebben. Dan is het handig dat je weet wanneer die dan is, dus daar zul je je lichaam voor in de gaten moeten houden. Zorg dat jullie je vitaminen binnenkrijgen en zoals bij alles schijnt zo min mogelijk stress ook te helpen. 
Gemiddeld duurt het bij een eerste kindje een jaar of langer om zwanger te raken. Laat je dan ook niet opjutten door verhalen van vrouwen die na een of twee rondes al een positieve test hebben. Dat is gewoon geluk hebben! Raak niet ongerust! Lees je in wanneer je naar een dokter kan en maak gebruik van die informatie en die rechten.

Hier rond mijn vruchtbare periode om de dag seks gehad, met ovulatietesten mijn eisprong kunnen vinden en ook op die dag het gezellig gemaakt;) heb toen ook even met een kussen onder mijn billen gelegen, en niet meteen gaan plassen;) en die maand was ik zwanger! Ook zeggen ze dat het beter is als de vrouw later klaarkomt dan de man, (heeft iets te maken met het samentrekken van de baarmoeder volgens mij) 

Terug
Bovenaan