Tips voor douchen

Hoi meiden,

Net als jullie kleintjes is Lotte veel wakker overdag. Wij douchen altijd 's ochtends en lopen nu tegen een probleem aan.

In het begin zetten we Lotte in de wipstoel, maar daar is ze nu te groot voor geworden. Ze kiept zo met stoel en al om met al haar geklim en geklauter.  We hebben haar een tijdje in de wasmand gezet, maar ook daar is ze nu al mee omgekieperd.

Een box is te groot voor in de badkamer. We zitten nu te denken om een dekbed in bad te leggen, maar om eerlijk te zijn voel ik daar ook niet zoveel voor. Iemand een goeie tip hoe we Lotte veilig kunnen 'opbergen' terwijl wij even kort onder de douche staan?

Groetjes, Marisa
Lotte 2-5-2007

Hoi,

ik zet Stijn als hij wakker is in zijn ledikant met wat speeltjes en ga dan onder de douche. Dat vind ik de meest veilige plaats.

Groetjes van Marloes

Hoi Marisa,

Ik douch lekker 's avonds. Isabelle slaapt dan en heb ik tijd om op mijn gemakje te douchen, benen scheren, bodylotion enz. enz.

Als ik me 's ochtends opfris mag Isabelle in haar bedje spelen, vindt ze prima.

Groetjes Linda
(Isabelle 26-5-07)

Hoi Marissa,

Als lotte gewoon goed kan zitten, waarom zet je d'r niet gewoon los op de grond neer met wat speeltjes, en als je dat eng vind. Bij de Prenatal kan je een stoeltje kopen voor 17,95 waar je  haar in kan zetten....ze zijn ook op marktplaats te koop voor maar 2,50!!

Hoi Marisa,

Misschien is zo'n ikea kinderstoel een idee? Zijn niet zo duur en uit elkaar te halen.

Moet trouwens zeggen dat ik je wel gemist heb op het forum!

groetjes Mariska

@Mariska: Dat vind ik lief van je! Tja, vooral erg druk met de kleine, he. Toch fijn om te horen dat ik een beetje gemist wordt. :)

Bedankt alvast voor alle tips. Lotte vind het alleen niet fijn om in haar bedje te zitten wachten. En omdat ze door de badkamer kruipt en soms wel eens omvalt in haar wilde spel, is het ook geen idee om haar los te laten.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan