Tips voor douchen

Hallo allemaal, ik reageer even over het snel wakker worden van jullie kindjes en dan de vraag hoe dat moet met een tweede...Mijn oudste dochter is altijd al een slechte slaper geweest, snel wakker,laat slapen, vroeg wakker, wel/geen geluid...pfff maakte allemaal niet uit! Nou was mijn bevalling van de tweede 's nachts, waar ik best druk om maakte, ik lag te bevallen naast haar kamertje(toen 2,5 jaar) en ze is echt niet wakker geworden...echt ongelooflijk!!!! En mijn jongste dochter krijste behoorlijk hoor! Maar ook nu, als zij   slaapt en de jongste huilt hoort ze het echt niet!

Dus moraal van het verhaal...bij mij is het 100% meegevallen, had ik echt nooit verwacht!

Dat hoor je wel vaker, he? Dat ze er dan toch ineens doorheen slaapt. Ook Lotte wordt 9 van de 10 x wakker als wij naar bed gaan. Dan leg ik haar even aan en slaapt ze ook zo weer door.

Wij wonen in een huis uit 1890 met enorm krakende vloeren. Als we midden in de nacht naar de wc moeten,  lopen we helemaal aan de zijkant, omdat de plankenin het midden de meeste herrie maken. Wij zeggen wel eens "Het lijkt hier wel Cirque du soleil met al die gekke toeren die wij maken zodat ze niet wakker wordt 's nachts".

Ook overdag draai ik geen wasjes en blijf beneden tot ze weer wakker wordt. Geen probleem, ik heb genoeg te doen. Maar met de tweede zal ze zich toch moeten aanpassen en ik heb goede hoop dat dat vanzelf wel goed komt.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan