Tips voor douchen

Woehoe gelukt, maar deze heb ik dus!! Ideaal! Het kost even wat, maar het is zo nuttig!

Groetjes!

Hoi Marisa,

In ieder geval fijn dat je weer meekletst!!

groetjes Maris

Ja, dat is misschien wel wat... Goeie tip. Ik heb al overwogen om er een voor in bad te nemen, want ze wordt nu wel een beetje groot voor het babybadje. Bedankt voor de tip!

Groetjes, Marisa

Hoi Marissa,

Wij gebruiken al een tijdje zo'n badzitje (wel een andere). Maar die zuignappen willen nog wel eens los schieten. Vooral als ze zo bewegen. Dus ik wilde ff aangeven dat je de kleine in de gaten moet houden, want een ongeluk zit in een klein hoekje!

Als ik haar in bad zet (in het zitje) dan ga ik ook gezellig in bad. Ik was dan ook mijn haar in bad en tegelijk Jennifer d'r haartjes. Vind ze prachtig!!!

Maar als ik ff snel moet douchen, doe ik dit meestal 's avonds als ze slaapt. Ook omdat ik 's avonds sport!!

Gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

Hallo,

wij gaan altijd douchen als Dylano op bed ligt. Dat kan 's middags of 's avonds zijn.
Maar meestal 's avonds, dan weten we zeker dat hij niet wakker wordt oid.
Hij gaat ook weleens met 1 van ons onder de douche, maar vind dat wel eng hoor, want hijs dan best wel glad

Groetjes Debby.

hi
Wij hebben ook zo'n badzitje en vind het echt ideaal! Echt een super handig ding en bij mij zijn de zuignappen gelukkig nog nooit losgeschoten! Je moet het badzitje ook echt hard omhoog trekken wil je m loskrijgen.
En idd samen douchen is ook een idee, maar ik vind t dan wel fijn als de papa er ook is om de kleine aan te pakken en snel lekker af te drogen!

xxxjes

@Jada: ik heb het niet goed uitgelegd  Tuurlijk is mijn vriend erbij als ik met Dylano onder de douche ga, om hem aan te pakken en af te drogen, of soms andersom. Maar dan nog blijft hij glad van de zeep

Groetjes Debby.

@debby269 hahaha oke ja ik vond t al knap van je, maar ze zijn idd glad he

Terug
Bovenaan