Tips voor douchen

Ja, dat kun je wel zeggen ja, pfffff!!! Vandaag lag Dylano bijna onder de douche in het zwembad... Was wel ff schrikken hoor. Ik heb hem dus gelijk van mn vriend afgepakt zeg maar, en hem gauw tegen me aan genomen (heel mn shirtje nat, maar dat had ik er maar al te graag voor over), pfff... Moet er niet aan denken  dat hij op de tegels valt

Ik zou blij zijn als hij zelf kan blijven zitten, dan kunnen we hem op een stoeltje zetten in de douche, en hem zo wassen. Wij hebben helaas geen bad...

Groetjes Debby.

@debby
maar wij hebben ook geen bad, maar dan kan je dus die badring gebruiken die je  met die zuignappen vast zet  en dan laten we het water ong tot aan zn knietjes lopen en zo wassen we jayden dan en zorgen we dat ie warm blijft. Die badring waar ik t over heb word hierboven door iemand afgebeeld dmv een link. Je kindje zit dat gewoon goed vast, kan goed blijven zitten, kijk maar even

xxxjes

Graag gedaan hoor Marissa, hoop dat je er wat aan heb.

En Debby...zo'n badring is ideaal, gewoon onder de douche zetten, is ook beter voor je rug! En als je de douchestraal op hem zet kan hij aan de spetters wennen!

Groetjes!

Ik heb hem dus ook gehaald en het gaat erg goed. Lotte was sowieso al te groot voor het babybadje, dus het werd wel tijd.

Lotte slaapt naast de douche en wordt van bijna ieder geluidje wakker. Dit is echt heel vervelend. Vanaf het begin hebben wij geprobeerd 'gewoon' geluid te maken, maar ze werd iedere keer wakker. Ik 'durf' dus eigenlijk niet te gaan douchen 's avonds, omdat ik bang ben dat ze wakker wordt.

Af en toe lijkt het wel ondoenlijk, zoals we over de bovenverdieping sluipen. Meer kindjes met dat probleem? Hoe moet dat als ze straks een broertje of zusje krijgt?

Groetjes, Marisa

He Marisa

Nou hier hetzelfde probleem met niet vast slapen.
Maud wordt ook om het minste en geringste wakker. 's avonds als wij naar boven gaan om te slapen wordt mevrouwtje wakker. Neem altijd een flesje mee, drinkt ze nog even op en slaapt dan weer verder. 's Morgens als mijn vriend om 6:15 uur opstaat wordt mw wakker.
Ben ook al aan het denken hoe dat straks moet gaan met een 2de, maar ja dat zien we dan wel weer.
Het is ook echt niet dat we haar niet hebben laten wennen aan geluid, ik stofzuigde boven enz. maar daar trapt mw nu echt niet meer in.
Ach zal ze wel van mij hebben dat slapen, ik wordt ook zeer snel wakker om geluidjes.

Ik heb dus ook geen tips voor jou, misschien andere moeders?????
succes.

x Naomi x

Terug
Bovenaan