Tips voor droog huidje?

Mijn kraamverzorgster gebruikte balneum badolie als babyolie, werkt dan dus hetzelfde als de badolie, maar omdat je het direct op de huid smeert, is het een dikkere laag en gaat het er ook minder snel vanaf dan met afdrogen na het badje......lekker inmasseren, dat vindt je kindje vast ook erg lekker!!!!!

Ik had zo'n proefpakketje pampers sensitive, daar zat geen luchtje aan en is dus parfumloos

groetjes Yvonne

hallo,

wat ik je aan raad is om ipv olie een bodylotion te gebruiken, dat ik nml een stuk voller dan olie. en olie wrijf je er heel makkelijk af (door bijv. kleding) en een bodylotion blijft veel beter zitten.
mijn zoontje had ook een erg droge huid, maar nadat ik met bodylotion begon gaat het 200% beter!! zou het echt proberen als ik jou was.

veel succes

groetjes bianca

ik raad je trouwens af om vaseline en dat soort dingen te gebruiken, aangezien dit de huid afsluit, en pukkeltjes enzo kan veroorzaken, misschien niet handig in combinatie met het gevoelige huidje!!
succes!

AAN NETJE25:
probeer eens de gezichtjescreme van etos eigen merk!

AAN DAANTJE6:
pas wel op hoor met die hormooncreme vaak werkt dit nml huidverdunnend, en een babyhuidje is al niet zo dik. en de meeste dermatalogen vertellen dit er niet bij.

Terug
Bovenaan