<p>Wat vinden wij het lastig om een leuke jongensnaam te bedenken die we allebei mooi vinden! Nu is het zo dat mijn vriend zijn familie uit het buitenland komt, dus Nederlandse klanken zoals 'eu' of 'oe' vallen af omdat ze dat daar niet kunnen uitspreken. <br /><br />Een aantal namen die op onze shortlist staan (maar waar we nog wel over twijfelen):</p>Joshua (vinden we origineel, maar wel wat te amerikaans)Matteo (mooi, maar twijfelen beetje over de godsdienstige betekenis en dat je het met 1 't', 2t's of met 'th' kan schrijven)Bob (vind ik heel leuk maar mijn vriend twijfelt of het niet te simpel is)Felix AaronAbelOliver (ook weer wat te amerikaans)Ted (werkt niet met onze achternaam)<p>Wat we ook heel leuk vonden maar ivm klanken afviel was Joep en Teun. En zelf vond ik Pepijn, Pim, Floris, Yves of Max leuk - maar mijn vriend niet <br /><br />Ik ben me er van bewust dat dit heeele verschillende namen zijn, dat maakt het zoeken voor ons ook zo lastig. We zijn in ieder geval niet zo van de top 10 nederlandse namen. Alle aanvullende ideeen zijn zeeer welkom! <br /><br /></p>