Tips ziekenhuis tas

Een koptelefoon. Ik kwam maar niet in m'n bubbel, omdat ik teveel prikkels kreeg in t ziekenhuis (manlief en mijn moeder die elkaar bezighielden, verpleging enz enz)

Je kan dan kijken voor een koptelefoon of oortjes die noice canceling zijn, zodat je gewoon stilte hebt, of dat je lekker naar je eigen muziek kan luisteren.
 
Oh mocht je aan de infusen liggen, maar wel onder de douche willen oid is het makkelijk om een topje te dragen waarvan je het bandje kan loshalen, zodat je je normaal kan uitkleden. Bij mij hing m'n kleding aan de infuuspaal, niet helemaal optimaal xD
 
Warme sokken! Veel vrouwen hebben het tijdens de bevalling warm, maar ineens hele koude voeten, dus warme sokken zijn voor veel vrouwen noodzakelijk ?
 
Een lekker vest voor huid op huid zodat jouw schouders niet koud worden

Lippenbalsem was al gezegd.

Ik heb tena lady luiers gebruikt eerste dagen. Geen netbroekje met maandverband wat verschoof.

Tablet opgeladen ter afleiding mocht het nodig zijn.
 
Wat ik nog toe zou voegen aan de tips en je tas. Vers fruit!
Daar had ik behoefte aan en had ik niet bij me. Helaas moest ik een dagje blijven en alleen afhankelijk zijn van het ziekenhuiseten en de dextro'tjes was niet fijn.
 
Ik weet niet of je er last van hebt maar zo wel vergeet de rennies niet.
Zonder had ik het echt niet gered, mijn maagzuur bleef maar komen & branden
 
snacks/eten voor jezelf en je partner! ik kreeg op een gegeven moment behoefte aan suiker. Oh en warme sokken, ik had het ijskoud!
 
Iets om jezelf bezig te houden!
Boek, laptop,...
Wij verveelde ons echt in het ziekenhuis omdat onze meid sliep van voeding tot voeding ?
 
Terug
Bovenaan