Tips ziekenhuis tas

Haarelastiek, knapte de ene dan heb je er nog 1. Steeds zit je haar helemaal in de knoop.
Douchekapje vond ik handig. Hoefde mijn haren niet te wassen, werden toch helemaal nat.
Wat te eten. In mijn ziekenhuis kom je na 18 uur niks meer krijgen. Beviel om 22.00 en kreeg echt niks tot 7 uur de volgende ochtend. Na zo'n prestatie niet heel fijn
 
Ik was dolgelukkig met ons boxje zodat ik mijn eigen muziek kon afspelen. Ik moest een nacht blijven en vond het zo lekker gezellig op de achtergrond ? en de zusters ook! ?
 
Ik vond het heerlijk om mijn tanden te poetsen na de bevalling na al dat gepuf! En een schoon shirt voor je partner
 
Moet je ook nog spullen uit het kraampakket meenemen (lees kraamverband) of hebben ze dat daar allemaal voor als je een paar dagen moet blijven? (geplande keizersnede)En moet je eigen luiers en hydrofiele doeken mee?

Ik heb verder nog wat kleine spelletjes ingepakt voor mijn partner en ik, leesboek, wasbare zoogcompressen, fotocamera, wieg dekentje voor als we naar huis gaan over de maxi cosi, en wat ballonnen om de kamer mee op te vrolijken. ? Ik weet op voorhand al dat ik een paar dagen moet blijven, dus wil het een beetje gezellig maken. Zeker omdat familie ook direct op bezoek wil komen.
 
Terug
Bovenaan