tja.. geen duidelijkheid

A

Anoniem

Guest
Vanochtend getest. Ik deed de test met gemengde gevoelens. Een aantal dagen geleden voelde ik me echt zwanger (zeurende pijn in de liezen, meer hoofdpijn, moe). De afgelopen 2 dagen echter weer helemaal nix..
Vroeg opgestaan om samen een test te kunnen doen. Geen streep te zien in de eerste 2 minuten (testjezelf.nu) daarna in het licht toch heel iets te zien?? mijn vriend vond van niet. Beetje teleurgesteld het bed weer ingedoken.
Nu ander half uur later zie ik het hhheeelllee lichtje streepje nog.
De test is niet meer betrouwbaar als je het later afleest weet ik maar twijfel enorm. Ik ga over een paar dagen maar weer testen (als ik niet ga menstrueren). pfff

Kan het zijn dat het in een vroeg stadium mis is gegaan en de test daarom toch nog heel iets reageerde? Ben ik gewoon te vroeg? of is het helemaal nix en zie ik een indroog streep (wat dat dan ook mag wezen).

Helaas nog even afwachten dus..

Hoe is het met jullie allemaal?
Liefs Lisette

Balen dat je nu zo in onzekerheid zit.
Succes met afwachten. En hopelijk heb je over een aantal dagen een positieve test in handen!

Ja, dat had ik ook. Ik had getest en na 5 minuten was de test af te lezen, maar ik zag niks. De volgende ochtend zag een streep, maar die was niet meer betrouwbaar. Ik had de dag ena een test van de kruidvat gekocht ( 2 voor 5 euro) en die was gelijk positief.

Hey bedankt voor jullie reactie..

@pinkiepeanuts, geeft een beetje hoop. dank je wel!

ik houd jullie op de hoogte x Lisette

Oh die onzekerheid is echt killing!! Ik had vanmorgen ( 2 1/2 ) week na mijn 1e curettage nog steeds een licht poitieve test. Jij wil hem posi en ik neg op dit moment. Dubbel he? Ik wil graag dat mijn lijf een nieuwe cyclus begint zodat we weer aan de klus kunnen. Maar zolang deze pos is hoef ik nog geen ei te verwachten. Was je NOD vandaag? Ik hoop voor je dat je gauw meer duidelijkheid hebt. Succes!

Hey mamma-anna,

Inderdaad lekker dubbel allebei wensen we een andere testuitslag. Hoop voor je dat je snel een negatieve test hebt en weer verder kunt.
Ik had na 3 weken volgens mij weer een negatieve test na de miskraam (spontaan).

Jij ook succes. Liefs

Hoi , Hier ook een negatieve test vanmorgen....
Hoewel ik toch vorige week de hele week hoofdpijn heb gehad en heel moe.. En ik zou gisteren mijn nod hebben , maar dat is er nog steeds niet... 'k ga over een paar dagen maar weer testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden...
Succes starbucks!! Ik hoop dat we over een paar dagen toch positief testen!!!
Veel liefs,

Terug
Bovenaan