toch naar huis gegaan...

Hallo

Ik zou met mijn schoonfamilie een midweek weggaan, maar we zijn alweer thuis! We waren net 1,5 week bezig met inbakeren en RRR, zoals jullie al hebben kunnen lezen en het ging best goed. Hij sliep 4x langer overdag ipv 5-6 keerk kort. En hij had een paar keer 's nachts een lange ruk gemaakt van bijna 7 uur, dus bijna een voeding overgeslagen.

Nou kwamen we eergisteren in het huisje dat gehuurd was: zo'n goedkope met dunne houten wandjes en enorme kieren onder de deuren. Stel je voor: 3 gezinnen die niet opgevoed zijn met rekening houden met anderen (zeggen dat iemand stil moet zijn, fluisteren, omdraaien en weer hard tegen iemand anders roepen bijvoorbeeld...) en twee kinderen van 3 en 5 in zo'n gehorig huisje. Loek sliep meteen de eerste dag slecht. Inslapen, dat nooit een probleem was, ging moeilijk en die nacht kwam hij weer 2 x. De avondvoeding was een uur eerder. Gisteren was de helft naar een bruiloft gelukkig, toen ging het slapen van Loek redelijk, maar nog niet als vanouds. Zodra mijn nichtje weer thuis was, was er weer hectiek en drama-huilbuien..... Loek wakker!
Gisterenavond was hij 1,5 uur eerder (21.30 uur) met de avondvoeding, wakker om 24.00 uur, voeden om 1.30 uur, wakker om 4.00 uur, voeden om 5.oo uur en wakker om 7.00 uur. Ik werd er helemaal gek! Loek is toch echt het belangrijskte! Ik zit GVD al 2 weken binnen mijn stinkende best te doen om dat manneke te leren slapen en gaat alles naar de kl*te in zo'n midweek. Ik heb besloten om naar huis te gaan!
Het was beladen en iedereen teleurgesteld. Mijn schoonvader heeft nl kanker en gaat erg waarschijnlijk het einde vh jaar niet halen. Deze familie-uitjes zijn heilig en ik besluit om te gaan... Maar goed. We zijn nu thuis, loek is in zijn eigen bedje best makkelijk in slaap gevallen. Nu hopen dat het weer terug komt waar we eindelijk gekomen waren!

Shit hij is alweer wakker na 45 min...

Hallo,

Wat vervelend voor jullie dat het zo moeilijk ging! Ik vind het wel heel knap van je dat je voor Loek hebt gekozen en tegen alle druk in gewoon naar huis bent gegaan. Dat lijkt me namelijk best moeilijk, helemaal bij schoonfamilie...
Ik hoop dat hij snel weer zijn rust vindt bij jullie thuis!
Veel succes, Bebek

Tis weer pet! Net na 45 min weer wakker, nu wil hij niet slapen, ligt al bijna 30 min te jengelen. Dat hadden we niet meer, hooguit 5 min...
Ik heb zo'n spijt dat ik niet beter naar mezelf geluisterd heb, ik wilde nl niet gaan omdat ik er al geen goed gevoel bij had. Ik vond het al te vroeg, het liep net een paar dagen beter. Toen toch gezwicht voor de sociale druk....

Spijt

Goed dat je voor jezelf en Loek gekozen hebt. Wel heel moeilijk inderdaad, maar het beste voor je kind! Sterkte de komende dagen weer met op opbouwen van de rust. Je kind kan zich niet verweren, dat moet jij voor hem doen he en dat doe je goed!

Hoi,

ik heb respect voor je, ik zou dat niet kunnen, maaar Loek is het meest belangrijk en dan kan zo'n huisje wel eens te gehorig zijn. Ik kan me trouwens ook de teleurstelling van je familie wel voorstellen, maar dat kan je zelf ook wel en je zal er echt goed over nagedacht hebben en geen andere opties meer gezien hebben. Petje af....

Groetjes Ilona

hoi hoi

ik vind het knap van je dat je die stap heb dirven zetten ikz elf durf dta niet zo goed rene kan niet goed tegen de drukte maar als ik dat tegen mijn schoonfamilie zeg kijken ze me raar aan dus dan voor de gemoedsrust doe ik er toch maar weer aan mee en ga ik daar heen ten koste van mezelf en rene

ik vind het knap

groetjes joan

Hee Rosanne,
Wat goed van je dat jullie naar huis zijn gegaan, ik had het ook gedaan.
Ik snap de teleurstelling wel van je familie, maar hoop dat ze ook wel kunnen begrijpen dat het beter is voor Loek.

groetjes Sonja

Hoi Rosanne,

Wat ontzettend vervelend voor je dat je eerder naar huis moest gaan met Loek! Ik kan me voorstellen dat je daar een naar gevoel bij hebt. Maar beter met een naar gevoel naar huis gaan, dan over een week weer diep in de ellende zitten en denken 'was ik maar eerder naar huis gegaan', toch? En nou niet gaan zitten denken 'was ik maar thuis gebleven': je hebt geprobeerd je schoonfamilie een plezier te doen, maar dat was helaas niet goed voor Loek. Je probeert zo goed mogelijk te zorgen voor allebei en dat siert je!

Liefs,

Eveline

Terug
Bovenaan