toch naar huis gegaan...

Hoi Hoi!

Hartstikke knap dat je zo sterk in je schoenen staat om voor je mannetje te kiezen! Ik vind het persoonlijk raar dat anderen het niet kunnen begrijpen dat je op het moment voor Loek kiest (tenminste, dat interpreteer ik zo'n beetje uit je berichtje) Ga gewoon op je eigen gevoel af en hopelijk is Loek na een paar keer slapen in zijn eigen vertrouwde omgeving weer tot rust gekomen en pakt hij de draad weer op. Sommige baby's zijn nou eenmaal gevoelig voor bepaalde prikkels of veranderingen en daar tegen in gaan geeft denk ik alleen maar meer onrust.

Groetjes,
Dionne

ook ik vind het hardstikke knap van je dat je voor jezelf en je kindje heb gekozen. Waarschijnlijk pakt hij het ritme binnen 1 a 2 dagen wel weer op aangezien je al zo goed bezig was, dat is echt niet verpest in 1 dagje hoor!

gr Kim

hoi,

ik vindt het heel erg knap van je dat je och naar huis gegaan bent hoor!
lijkt me een moeilijke beslissing, omdat je je familie natuurlijk ook niet wil teleurstellen.
maar je hebt gelijk hoor! anders ben je straks weer helemaal terug bij af!
ik hoop dat loek snel weer wat rustiger wordt.
succes!

liefs marijke

Goed van je! Jammer dan dat de familie er zo over denkt. Misschien hadden ze zelf wat meer rekening met Loek kunnen houden, dan hadden jullie niet naar huis hoeven gaan misschien. Maar ja.. het is altijd makkelijker om naar een ander te kijken/te wijzen dan naar jezelf te kijken en wat je zelf anders kunt doen.
Niet wanhopen meid, dat ritme komt weer terug. Blijf volhouden, hoe moeilijk dat het ook is. Het komt goed.
Groetjes Veerle

Hallo

Ik ben idd blij dat ik ben gegaan. Thuis is veel relaxter, voor ons allebei. Mijn man heeft nog gemengde gevoelens. Tja, het is ook zijn vader, he..! Het was misschien de laatste (mini)vakantie samen. Volgens de statistieken was 50% van de patienten met vergelijkbare kanker al dood na 9 maanden. Hij is nu alweer 13 maanden verder en is er nog redelijk aan toe. Hersentumor was gegroeit, waarvoor hij net is bestraald. Zou nu beter moeten zijn, maar dat controleren ze niet. maar omdat hij veel andere uitzaaiingen heeft die weer actief kunnen zijn, komt er toch nog een chemokuur. Naar omstandigheden gaat het nog best goed. Maar ALS het weer opkomt, is het waarschijnlijk erg snel gedaan. Vandaar de lading wb samen lekker weg zijn. (oei, was niet mijn bedoling om hier zo uitgebreid over te schrijven, maar is wel fijn om het even kwijt te zijn)

Wat Loek betreft was vannacht nog slechter dan ooit...
18.30 flesje (anders 19.00 uur, maar dat haalde hij niet ivm vermoeidheid) Daarna niet in slaap komen. Na klein 1/2 uur toch maar gaan kijken want jammeren hield niet op.... shit, toch een boertje dwars! Had ik maar eerder gereageerd, arm kind! Daarna zoet gaan slapen. Tot 22.00 uur, weer een uur eerder dan anders. 24.00 uur wakker: scheet dwars! Gelukkig snel weer in slaap.... tot 1.00 uur. Toch weer honger. Erg onrustig slapen, dus maar bij me genomen met als resultaat dat ik minstens elk uur wakker was van getrap en gepruttel. Om 4.00 uur weer honger! 5.00 uur: wakker! Niet echt meer geslapen tot 7.45 uur. Tussendoor 3x geprobeerd te voeden omdat 'ie dan meestal wel gaat slapen, mmaar geen honger of te moe... 3x een halve borst en dan tutteren...
WWWWAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!! Ik wil slapen! En ik wil dat hij slaapt! zo erg is het nog nooit geweest!

Vandaag is het met de voedingen een zootje. Er klopt niks meer van de tijden, dat deden we om er wat meer ritme in te krijgen. Nou, vergeet het maar! Morgen maar weer proberen vanaf de ochtend.
We blijven supergeduldig gewoon de draad weer oppakken en hopen dat het weer snel beter gaat...

bedankt voor julie lieve berichten en steun!

Denk eraan dat het echt wel weer goed komt met Loek!!
Hij is even in de war en voelt jouw spanning, maar dat komt echt weer in orde hoor!!!
En heb geen spijt dat je het hebt geprobeerd, je kan nu eenmaal niet tot zijn 18e hem onveranderbare structuur bieden. Ik denk persoonlijk ook dat de anderen wel iets meer rekening met jullie hadden mogen houden gezien de situatie met Loek, hoe rot het ook is voor je schoonvader. Maar ik denk dat hij zelf ook echt wel weet en voelt dat je kind voor alles komt!
Succes en het komt echt wel weer in orde.
Gr Irene

he rosanne
ik wou je even heel veel sterkte wensen met je kleine man.jeetje,wat heb jij het zwaar zeg.als je om de hoek zou wonen zou ik je wel willen helpen door een dagje te ruilen.maar ik ga je maar niet lekker maken met mijn makkelijke mannetje.
hopelijk gaat t snel weer beter.en dat je naar huis gegaan bent met loek kan ik goed begrijpen hoor!ik denk dat onze boas het niet eens aan had gekund,die drukte.die gaat thuis al overstuur als er meer dan 3 mensen praten.laat staan   in een vreemde omgeving.

groetjes kari

hoi

Goed van je dat je naar huis bent gegaan. Bij onze oudste hadden we toen ze nog baby was dezelfde situatie (alleen waren er geen zieke). en ik heb me laten overhalen om te blijven wat een rotte vakantie. huilen huilen huilen 5 dg lang NOOIT MEER!!!

maar wat vervelend van die afgelopen nacht maar blijf doorzetten en blijf "consequent"

veel succes

groetjes gienie

Terug
Bovenaan