toch niet

Hee ciomama,

Wat vervelend zeg, terwijl je zo hoopt/droomt en wenst..
Succes met het klussen..

Wat ontzettend balen dat het toch heeft doorgezet! Met de positieve ovu-testen ga je toch hopen. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat er daadwerkelijk iets gezeten heeft, maar dat het afgestoten is. Het enige verstandige wat je de volgende keer kunt doen, is wachten met testen. Ik weet hoe moeilijk het is, maar het voorkomt misschien deze onzekerheid. Ga lekker even flink balen, hopelijk lucht het even op. En anders doe je het hier gewoon nog een keertje, wij weten nl. precies hoe je je voelt.

he meid wat balen zeg, had het zo voor je gehoopt.
maar blijf het wel raar vinden dat je ongi bent zo kort na je ei. je kan ook altijd je ha of een vk bellen voor advies. ik weet dat mijn vk altijd open staan voor vragen ook als je (nog) niet zwanger bent of denkt dat het mis is.
doe rustig aan en blijf vooral genieten van je mannetje.

Hey meid,
Oh, ik had het zo gehoopt voor je, vooral na die positieve ovu-tests. Dan is het extra teleurstellend dat je ongi wordt. Balen zeg!

He shit zeg!!! Het leek zo mooi allemaal. Huil maar lekker uit. Heb ik gister ook gedaan. Niet dat ik al ongi ben maar af en toe overvalt het verdriet van mijn miskraam me nog steeds, ook al 4 mnd geleden. Anders was ik nu al 28 wk geweest en en was te mooi om waar te zijn. Donderdag mijn NOD maar voel al dat het gaat komen een dezer dagen. Veel liefs, Anna

Het heeft nog steeds niet doorgezet en het is bijna weg. Ik heb vanmorgen maar een zwangerschapstest gedaan en die was duidelijk negatief. Het zal dus deze week wel een keertje doorzetten.

Wel een vraag...moet ik nu van gisteren uitgaan als begin van nieuwe periode? Of van de eerste dag dat het echt doorzet? Heb namelijk even geen idee.

Liefs ciomama

Ik zou persoonlijk even afwachten wanneer het doorzet en dan kijken.. Misschien past dat namelijk beter bij je cyclus, dan zou ik van de doorzet uitgaan.

20 dagen is namelijk wel kort, al weet ik niet wat je normale cyclus is.

Hoi,
Je mag er gerust van balen hoor!!! Bij de een gaat het zo makkelijk en bij de ander met zo veel hobbels! Niet eerlijk!
En dan zeggen dat je er niet zo mee bezig moet zijn, jaja dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Iedere dag zit het in je hoof of je nu wil of niet!
Probeer wel nog te genieten van je man/vriend want dat is natuurlijk het belangrijkste op dit moment. Zoek wat leuke afleiding samen en hopelijk met wordt dit bekroond met een zwangerschap!
Ik herken het helemaal, heb net een miskraam gehad, komt de buurvrouw vertellen dat ze zwanger is. Leuk voor haar, maar dan baal ik nog meer!
Succes, X Bowi

Terug
Bovenaan