toch niet

@ femmmke..mijn normale cyclus is ook kort, de max is 26 dagen deze is de kortste.

Wel één voordeel, ik hoef niet zo lang te wachten. Nadeel..je bent heel snel veel ronde's verder.
Ik wacht het idd af, heb wel de ha even gebeld die belt morgen weer.

Liefs ciomama

hi ciomama,

heel veel sterkte...het is idd niet leuk als mensen die zo dicht bij je staan zwanger worden en het bij jou niet lukt...heel veel sterkte

groetjes

Ik heb dit ook gehad 5 dagen lang en ik dacht dat ik ongesteld was geweest maar het was zo veel minder dan anders en ook veel te vroeg. Ik was al helemaal met mijn hoofd in de volgende ronde maar vond het toch wel raar. Toen pas ben ik gaan testen en ik was gewoon zwanger. Als het niet verder doorzet moet je pas testen niet nu want dat hormoon is dan te laag. Als het wel helemaal doorzet is het een heel korte cyclus.
Succes Lies

Lieverd! Ik drink een mixje mee! Mag best! Wij slepen je hier doorheen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hier nog altijd hetzelfde...bruin/rozig slijm/afscheiding en het zet maar niet door. Ik heb gisteren de ha gebeld en dinsdag mag ik op spreekuur komen. Via de telefoon kan hij weinig doen, hij moet het eerst zien......brrr, een vies inlegkruisje aan je ha laten zien! Ik weet dat die mensen best wel wat gewend zijn, maar ik niet haha!

En jij? Wanneer heb jij je nod?
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan