Toch nog ff een tanden vraag

A

Anoniem

Guest
Het zit er toch echt aan te komen, twee dikke bulten op zijn onderkaak laten mij zien dat er twee tanden tegelijk aan het doorkomen zijn. Maar hoe lang duurt het voordat het echt is doorgerboken. het zijn nu nog bulten en zie /voel nog geen puntjes. Ook heeft hij echt spuit luiers en behoorlijk luieruitslag echt zielig. (anders nooit) En is hij in de nacht weer wakker. Hij is echt beetje zielig.

Liefs van Mariska en Zifjon 7,5 maanden

Hallo,

Bij mijn kleine mannetje is gister een tandje doorgekomen (lees wit puntje )
Hij  is aankomende  dinsdag pas  5 maanden. Ik moet eerlijk zeggen, dat hij er weinig last van heeft gehad, maar misschien kan het nog komen bij de rest van de tandjes.
Wij hebben hem wel overal op laten bijten, vooral op die koude bijtringen. Hij moet ze er toch zelf doorheen bijten.
Doen jullie dat ook??
Het is belangerijk dat ze de tandjes door het tandvlees heen bijten.
Maar als hij nu rode vliesjes heeft, dan komen ze er vandaag of morgen er waarschijnlijk wel door.
Maar het is wel zielig hé om ze zo te zien.
Veel sterkte en ik hoop snel te horen dat ook jouw wonder een glimlach heeft met een mooi wit puntje.

Groet Suus

Bij mijn zoontje heeft het toen nog dagen geduurd, nu zie je een klein streepje tand.
Dentinox hielp voor hem erg veel, hij had er ook erg veel last van. Ik dacht ook dat tandje komt nooit....Nu gaat het hier weer prima...als het tandje maar door is hè

Vandaag dag drie met een jengelend en vervelend kind POEH het is weekend maar ben het echt allemaal even goed zat. En dat stomme weer werkt ook niet mee, wilden zo graag ff weg want ik zit  al de hele week binnen maar nee hoor Nederland laat zich weer van zijn beste kant zien. En die stomme tand is er nog niet door. begin weer te twijfelen of ik het dan toch wel echt goed gevoelt heb. Maar kan niet anders alle symptonen zijn er inclusief een zielig kind (normaal altijd vrolijk). Sorry moest me ff uiten, vind het best ff zwaar nu manlief ook nog veel  weg is dit weekend.

gr van Mariska

Sorry, ik dacht echt dat het dan niet lang meer zou duren .
Maar erg vervelend voor jouw en zeker voor je kleine.
Ik hoop dat het snel over gaat.
Maar het weer zou vanmiddag beter worden en morgen ook. (tenminsten bij ons schijnt de zon, in het Zuid/oosten)
Groet Suus

Ik weer precies hoe je je voelt!
Ik had dus hetzelfde met mijn kindje en het heeft zeker een week geduurd en toen was de tand er.
Heb je dentinox al geprobeerd?

groetjes en succes!

Hoi,

Heel herkenbaar. Alleen ik wist dus niet dat er een tandje aankwam. Geen bult in dr mondje, geen spuitluiers alleen een kind dat weer wakker werd 's nachts, zelfs op de boxspijlen aan het knagen was en 1 dag slap in mn armen hing terwijl ze anders nooit rustig is.Maar ze was al een week superverkouden, al beetje hangerig en had soms verhoging, dus ik dacht dat het daarmee te maken had. Ja sorry verkeerde interpretatie
Maar na 5 dagen was dr tandje ineens door. Ik begreep het na twee dagen wel hoor, alleen die dag dat ze slap was niet hihi. Geef haar ook veel harde dingen om op te bijten en heb nu dus ook dentinox gehaald voor de volgende.
Ze was vandaag weer beetje hangerig, dus ik denk dat nummer 2 eraan komt.

Liefs Reneke

Hey,

Kan je alleen maar veel sterkte wensen, want het echte doorkomen kan wel een week duren.... Wij hadden het toen we op vakantie waren ... Slecht eten, drinken, overdag slecht slapen... Gelukkig 's nachts wel goed..
Gelukkig hadden we mooi weer, konden we veel op stap, maar kan je frustratie, me goed voorstellen.
En je moet maar zo denken, voor je het weet straalt je een mooie tandpastalach tegemoet. ha ha ha!

Hier Doreen met haar ondertandjes. Nu heeft ze er ook 1,5 boven en het lijkt erop dat de andere ondertanden als zitten te drukken.. Dus wij gaan ook vrolijk verder.
Doreen kreeg haar ondertanden net een week voor haar 6e maand en nu met 7,5 maand is ze in totaal 4 tanden rijker. Het gaat in een rap tempo!!

Succes,
Liefs,
Karlien

Terug
Bovenaan