Toch nog ff een tanden vraag

Hallo mariska
Je kan dentinox bij het kruidvat halen en kost rond de 5 euro het verdoofd namelijk en werkt erg goed.Ik doe altijd een beetje op mijn vinger en doe mijn vinger op de plek van de bulten en dan sabbelen en bijten ze op je vinger en dat vinden ze heerlijk.Bij milton heb ik het ook gebruikt die had al met 4 maanden ze eerste tandjes maar shanice loopt ook al een hele tijd te jengelen en heeft ook nog niets ik voel wel puntjes en bulten shanice is van 8 februari dus nou 7,5 maand alweer.Maar als ik merk dat het helemaal niet goed ga geef ik er wel een paracetamol voor het slapen gaan ik vind het namelijk zo zielig als je zo zie kreperen van de pijn.Zodra ik die zetpil erin heb geduwd zie je ze al wat zuchten en lachen dus ook erg effectief maar niet teveel gebruiken echt als het nodig is.Ik zou zeggen succes ik hoop ook dat ze er snel van af is en dat hoop ik voor iedereen
groetjes lisette

Nog ff vraagje. Als die tand door is, hoe snel is hij dan volgroeid? Want haar 1e tand is voor een kwart door, maar komt niet verder door en dit is nu al 2 weken zo. Iemand idee?

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Geen idee...onze meid is nog volledig tandeloos...

Hoi,

Ik had bij cb gevraagd maar die zei ach die groeit vanzelf verder  hihi
Dr tweede tand is inmiddels ook door.
Afgelopen maandag moest ik solliciteren. Zij was weer hangerig, wilde niet spelen alleen maar bij mij zitten. 's middagfs moest ik weg en was mn vriend thuis. Nou die heeft het geweten hihi.
Dus veel spul gesmeerd en volgende dag was t iets beter. Wel een paar dagen die dentinox blijven smeren en gister was ie ineens door. Pffff weer een mijlpaal.
Dentinox kan je bij kruidvat krijgen maar ook bij andere drogisterijen denk ik wel. Gewoon naar vragen.

Sterkte meiden.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan